Jis pažymėjo, kad „Tauro“ alaus prekinis ženklas yra vienas iš sparčiausiai augančių Lietuvos rinkoje. Naujausi „AC Nielsen“ atlikti tyrimai rodo, kad „Tauro“ alaus pardavimai per metus iki balandžio mėn. išaugo 30,1 proc.
2007.06.04 10:58
Rinkoje pristatytas „Tauro Lietuviškas“ alus
www.DELFI.lt
FOTO:
„Kalnapilio-Tauro grupė“ rinkai pristatė naują - „Tauro Lietuvišką“ alų. „Kalnapilio–Tauro grupės“ gamybos direktorius Algis Atkočiūnas sako, kad „Tauras Lietuviškas“ yra natūralus salyklinis alus su tvirta, ilgai išliekančia, sniego baltumo puta, įpylus į bokalą, pakylančia per dviejų pirštų aukštį ir besilaikančia ypač ilgai. Šis alus pilstomas į 0,5 l stiklinius ir 2 l PET butelius, sakoma bendrovės pranešime.