Per metus „Švyturys” yra numatęs pagaminti apie 2 milijonus litrų naujojo alaus. Į jo sukūrimą aludariai investavo pusę milijono litų.

Rinkos tyrėjų „Nielsen“ duomenimis, pernai Lietuvoje labiausiai augo nealkoholinio alaus ir aukščiausios kokybės „Premium“ alaus segmentai – atitinkamai 74% ir 45%.

Lietuvos aludarių asociacijos duomenimis, pernai Lietuvos alaus rinkos dydis buvo 270 milijonų litrų. „Švyturys-Utenos alus“ užėmė 48,56 procento rinkos, Lietuvoje pardavęs 131,2 milijono litrų alaus.

Per pirmuosius tris šių metų mėnesius “Švyturio-Utenos alaus” pardavimai, lyginant su pernai, pakilo 6,7 proc.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją