„Šiuo metu labai sudėtinga ir brangu patikrinti blaivumą. Kartais vairuotojas turi važiuoti keliasdešimt kilometrų iki ligoninės ir vėl grįžti į darbo vietą. Norime, kad blaivumą vairuotojas galėtų pasitikrinti ir darbovietėje“, - tvirtino Lietuvos aludarių asociacijos prezidentas Audrius Vidžys.

„Alkoholio kontrolės įstatymo pakeitimo projekte įrašėme, kad „asmenys, vairuojantys transporto priemones Lietuvos Respublikoje, gali būti tikrinami dėl neblaivumo, girtumo ir alkoholio kiekio kraujyje arba iškvepiamame ore“, - sakė Ūkio ministerijos Prekybos departamento vidaus prekybos skyriaus vedėjo pavaduotoja Birutė Janutėnienė.

Ši įstatymo pataisa yra rengiama transporto įmonių iniciatyva ir bus perduota svarstyti ministerijoms.

„Negaliu pasakyti, kada bus priimta pataisa. Atrodo, nieko tokio nėra, bet kai susiję su alkoholiu, ima ir įstringa“, - kalbėjo B.Janutėnienė.

„Alkoholio matuokliai yra pažanga, bet problema visiškai neišsprendžiama. Niekas negali užtikrinti, jog vairuotojas nepasigers po patikrinimo. Mes suinteresuoti, kad vairuotojai važinėtų blaivūs. Šiuo klausimu kalbėjomės ir su „Linava“. Jiems kiekvieną dieną kontroliuoti vairuotojų blaivumą dar sudėtingiau, nes dažnai reisai būna užsienyje“, - mano A.Vidžys.

Jis svarstė, kad gal reikėtų pasidomėti, kaip tai sprendžiama užsienyje, bandyti kopijuoti, o ne patiems išradinėti amerikas.

Taksi įmonės „Vyjuva“ direktorius Vidmantas Narvilas mano, kad policija turi girtus vairuotojus gaudyti, darbdaviui labai sunku kontroliuoti.

„Į darbą taksistas atvažiuoja blaivus. Užsidirba kelis litus ir po pusdienio jau būna girtas. Yra pigių alkotesterių, kurie pieno riebumą rodo, o tobulesni yra brangūs. Tai tik papildomos išlaidos“, - pastebėjo V.Narvilas.