Tokiu būdu „Nissan“ ir daugelis kitų organizacijų, prisidedančių prie šio projekto, nori sužinoti, kaip vairuotojai naudosis elektromobiliais. Vieno iš bendrovės vadovų Marko Perry teigimu, tai bus tarsi pasiruošimo etapas masinei prekybai.

„Į priekį judame pakankamai greitai. Tai nebus bandymas įsitikinti, ar sistema veikia, tai bus pasiruošimas masinei prekybai“, – sakė M.Perry.

Jau žinoma, kad kitąmet bus parduota 5 tūkst. „Nissan Leaf“ modelių. Tačiau bendrovės atstovai patys atsirinks, kam atititeks automobiliai. „Mes turime būti tikri, kad pirkėjas automobiliu tikrai naudosis ir tyrimui suteiks naudingos informacijos. Nenorime, kad pirmieji pirkėjai gyventų toli nuo būsimų automobilio įkrovimo taškų“, – kalbėjo M.Perry.

Be to, „Nissan Leaf“ savininkai privalės sutikti, kad iki 2012-ųjų elektromobilių naudojimo duomenys bus įrašomi į „juodąsias dėžes“ ir persiunčiami projektą prižiūrintiems specialistams.

Patvirtinta, kad pirmieji 12,5 tūkst. automobilio įkrovimo taškų bus įrengti penkiuose regionuose: Arizonos, San Diego, Oregono, Seattle'o ir Tennessee'io valstijose. Tam bus skirta apie 200 mln. JAV dolerių (apie 480 mln. Lt).

„Nissan“ kol kas neatskleidžia, kokia bus „Leaf“ modelio kaina. Anksčiau skelbta, kad masinė šio elektromobilio prekyba prasidės ne anksčiau nei 2012-iais, tačiau M.Perry prasitarė, kad tai gali įvykti ir anksčiau, jeigu rinka bei atstovybės bus pasiruošusios.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją