„Premjerui pasiūliau, kad šiuo klausimu reikėtų ieškoti kompromiso. Mano pasiūlymas – jeigu jau Seimas tikrai apsisprendė ir nenori grąžinti natūralios fermentacijos silpnų alkoholinių gėrimų – alaus ir vyno – reklamos ir politinis sprendimas nebus pakeistas, tada reikėtų galvoti apie kitą kompromisą – kad įstatyme būtų aiškiai pasakyta dėl logotipų ir kad būtų leistas rėmimas – tokiu atveju būtų šioks toks kompromisas“, - DELFI sakė LRT generalinis direktorius.

Rėmimu jis vadina reklamos formą, esą neskatinančią vartojimo bei įsigijimo. K. Petrauskis aiškina, kad rėmimas – įvaizdžiui ir prekės ženklo žinomumui palaikyti skirta reklama. Krepšinio, futbolo ar kitų sporto transliacijų metu būtų pranešama, kas remia transliaciją ir parodomas bendrovės šūkis.

Tokiu atveju, pasak K. Petrauskio, aludariai galėtų paremti transliacijas ir bent jau kol kas nurimtų aistros. Dabartinis Seimo sprendimas, anot K. Petrausko, tenkina vieną pusę.

„Duok Dieve, kad Lietuvą taptų tiktai alaus šalimi ir kad lietuviai gertų tik alų ir vyną – taip nėra ir greitai taip nebus, blogiausia, kad geria „pilstukus“, degtinę ir kitus stiprius gėrimus“, - kalbėjo K. Petrauskis.

Jis teigė, jog premjeras pasiūlymą pažadėjęs svarstyti frakcijoje.

LRT vadovas su premjeru kalbėjo ir apie socialinę reklamą. G. Kirkilas mano, kad Lietuvos televizijos (LTV) įkainiai socialinei reklamai – per dideli ir klausė, ar nebūtų galima pakoreguoti LTV įkainių politikos. Mat sumažinus socialinės reklamos įkainius, daugiau reklamos galėtų užsakyti visuomeninės organizacijos ir valstybinės institucijos.

„Valstybė turi tam tikrų tikslų, pavyzdžiui, įvairios socialinės problemos, kova su korupcija. Visuomeninis transliuotojas turėtų prisidėti aktyvinant piliečius ir keliant jų sąmoningumą“, - aiškino K. Petrauskis.

K. Petrauskis sakė svarstysiąs premjero pasiūlymą. Jis patikino, kad su G. Kirkilu apie Vyriausybės inicijuotas socialines reklamas nekalbėta.

Susitikime aptarta ir politinės reklamos tema. „Kalbėjome apie tai, kad artėja Seimo rinkimai ir jau pasirodė politinė reklama. Tai nėra gerai – varžosi ne idėjos, o pinigai“, - sakė K. Petrauskis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją