Dvi juodosios dėžės su informacija apie tai, kokiame aukštyje ir kokiu greičiu skrido lėktuvas, taip pat jo valdymo ir kitais parametrais bus kruopščiai ištirti Ukrainoje, o rezultatai paaiškės artimiausiu metu, pranešė R.Aboutallebi interviu Irano informacijos agentūrai IRNA.

R.Aboutallebi, kuris taip pat yra kelių ir transporto ministro pavaduotojas, kritikavo kai kurių laikraščių pranešimus, esą tragedijos priežastimi tapo neva labai įtemptas oro linijų darbo ritmas ir antžeminės skrydžių valdymo tarnybos klaidos.

"Šie tvirtinimai prieštarauja Ukrainos transporto ministro komentarams, kad katastrofa įvyko dėl pilotų klaidos", - pabrėžė jis.

Valdininkas taip pat tvirtino, kad tokie pranešimai "kelia nereikalingą visuomenės susirūpinimą".

"Kalbėtasi su daugiau kaip 15 Ukrainos oficialių asmenų, ir visi jie buvo patenkinti lėktuvų susisiekimo Irano teritorijoje kokybe. Tai patvirtina darbo, kurį atlieka Aviacijos organizacijos dispečeriai, kokybė", - sakė jis.

Kaip buvo pranešta, lėktuvas An-140 gruodžio 23 dieną sudužo prie Irano Isfahano miesto. Per katastrofą žuvo 44 žmonės - 39 ukrainiečiai ir penki rusai.

Lėktuvas su aviainžinieriais ir mokslininkais į istorinį Isfahano miestą skrido aplankyti netoli miesto esančios naujos gamyklos, kurioje gaminama orlaivio An-140 modifikacija - pirmasis Irano lėktuvas "Iran-140". Ukrainiečiai ir rusai buvo pakviesti į pirmojo oficialaus "Iran-140" skrydžio ceremoniją, kuri turėjo įvykti antradienį.

Irane dirba Ukrainos valstybinė komisija, kuri tiria nelaimės priežastis.

Pirminės komisijos išvados, kaip nusprendė Ukrainos vyriausybė, turi būti paskelbtos 2003 metų sausio 3 dieną.

Remiantis preliminaria Ukrainos URM versija, pilotai esant blogam matomumui nesuvaldė lėktuvo.