Šį incidentą tyrusios komisijos vadovas Olegas Skorobogatovas sakė, kad raketos antrosios pakopos „nestandartinio atsiskyrimo“ priežastis buvo gedimas, dėl kurio neatsidarė vieno šoninio raketinio greitintuvo bloko oksidatoriaus bako kanalo reaktyvinės tūtos dangtelis. Pagal įprastą scenarijų šiuo kanalu besiveržiančios dujos padeda nustumti atsiskiriantį šoninį greitintuvą tolyn nuo raketos korpuso.

Tuo metu aerokosminių technologijų įmonės CNIIMAŠ generalinio direktoriaus pareigas einantis Nikolajus Sevastjanovas per spaudos konferenciją šalia Maskvos esančiame Koroliove sakė, jog reaktyvinės tūtos dangtelis neatsivėrė nesuveikus davikliui, kuris buvo deformuotas surenkant raketą.

„Įrodyta, dokumentais patvirtinta, kad tai įvyko būtent dėl šio daviklio, ir tai galėjo įvykti tik surenkant (daviklio) paketą Baikonuro kosmodrome. Šiuo atvejų avarijos pobūdis yra eksploatacinis“, – pabrėžė jis.

O. Skorobogatovas sakė, kad komisija atmetė galimybė, jog daviklis buvo pažeistas jį pagaminusioje įmonėje.

„Taip pat atmetėme galimybę, kad daviklis buvo pažeistas, kai nukrito (ant žemės po avarijos)“, – pridūrė jis.

Spalio 11 dieną pilotuojamo erdvėlaivio „Sojuz MS-10“ ekipažas – amerikietis Nickas Hague'as ir A. Ovčininas – dėl avarijos, įvykusios dvi minutės po pakilimo iš Baikonuro kosmodromo, priverstinai nusileido Kazachstane, bet astronautai per šį incidentą nenukentėjo.