Rusijos žurnalas "Russkij reporter" ketina į savo tinklalapį ir žurnalo spausdintą versiją įdėti ištraukas iš anksčiau nepublikuotos medžiagos, kurią turi svetainė "Wikileaks", pranešė agentūrai "Interfax" žurnalo vyriausiasis redaktorius Vitalijus Leibinas.
© RIA/Scanpix

"Mes gauname šią medžiagą iš "Wikileaks", siunčiamą išskirtinai mums, ir ją pamažu skelbsime savo tinklalapyje, tikriausiai vieną kartą per dieną. Taip pat rengiame didelį straipsnį žurnalo spausdintoje versijoje", - pažymėjo jis.

Pasak agentūros pašnekovo, "Russkij reporter" paprašė, kad "Wikileaks" perduotų medžiagos, susijusios su Rusija ir gretimomis šalimis.

"Medžiaga gaunama originalo - anglų - kalba. Mes ją patys išversime ir skelbsime rusų kalba", - pažymėjo jis.

Tarp gaunamos medžiagos yra diplomatų pranešimų, taip pat iš JAV ambasados Maskvoje.

V.Leiblinas taip pat paaiškino, kad "Russkij reporter" jau paskelbė savo tinklalapyje pirmąją iš svetainėje "Wikileaks" gautos medžiagos dalį.

Tarp paskelbtų medžiagos yra ištraukų iš pranešimų, susijusių su 2008 metų rugpjūčio mėnesį įvykusiu trumpu Gruzijos ir Rusijos karu dėl separatistinės Pietų Osetijos.

"Apskritai skaitant Amerikos ambasadorių Gruzijoje, NATO, Europos Sąjungoje ir Maskvoje ataskaitas susidaro įspūdis, jog niekas pasaulyje, taip pat, Lenkijoje ir Baltijos šalyse neturėjo iliuzijų, kad Saakašvilis pradėjo karą, nors oficiali retorika skyrėsi nuo šios sampratos", - sakoma straipsnyje žurnalo tinklalapyje, parašytame remiantis medžiaga iš "Wikileaks".

Be to, kai kurios publikacijos skirtos situacijai NVS šalyse.

"Štai oranžinis VRM vadovas Jurijus Lucenka papasakojo JAV ambasadoriui Ukrainoje, kad gavo generalinio prokuroro įsakymą areštuoti (buvusios premjerės Julijos) Tymošenko šalininkus Oleksandrą Turčynovą ir Andrijų Kožemiakiną už tai, kad jie sunaikino Ukrainos saugumo tarnybos dokumentus, kuriuose buvo kalbama apie J.Tymošenko ryšius su verslininku Semionu Mogilevičiumi, susijusiu su nusikalstamu pasauliu. J.Lucenka pavadino generalinio prokuroro Medvedkos įsakymą beprotišku ir, žinoma, jo nevykdė", - pranešama straipsnyje.

Kaip jau pranešta, sekmadienį penki didžiausi pasaulio leidiniai "The New York Times" (JAV), "Le Monde" (Prancūzija), "El Pais" (Ispanija), "Der Spiegel" (Vokietija) ir "The Guardian" (Didžioji Britanija) - paskelbė savo svetainėse straipsnius, parašytus remiantis jiems perduota organizacijos "Wikileaks" medžiaga.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Perėjusi tikrą pragarą žydė į Vilijampolę grįžo ieškoti užkastos dėžės (5)

Izraelyje šiuo metu gyvenanti Kaune gimusi Dita Šperling savo akimis regėjo, kaip baltaraiščiai...

Lenkijos ekonomikos architektas: sukame pavojingu keliu

Pirmosios nekomunistinės Lenkijos vyriausybės finansų ministras Leszekas Balcerowiczius sako, kad...

Šveicarų specialistai įvertino Gedimino kalno gelbėjimo planą: tikrai yra dėl ko nustebti (340)

Lietuvos mokslininkai ir specialistai vis dar nesutaria, kaip gelbėti Gedimino kalną. Kol mūsų...

Nori uždirbti padėdami išvengti įvestų „Sodros“ mokesčių (54)

Netylant kalboms dėl nuo šių metų įvestų „Sodros“ grindų ir jau prasidėjusių atleidimų,...

Orai: laukia šalčiausia šios žiemos naktis (15)

Antradienio naktis bus bene šalčiausia šią žiemą. Vietomis, rytiniuose ir pietiniuose šalies...

Woody Alleno įdukros pasakojimas apie tvirkinimą sukrečia: ar tikrai režisierius tai darė 7-erių mergaitei vasarnamio palėpėje? (1)

Dylan Farrow sako norinti, kad režisieriui Woody Allenui būtų pateikti kaltinimai dėl seksualinės...

Šimonytė pasakė, ką reikėjo daryt LRT: kliuvo ir Karbauskiui, ir Jakilaičiui (296)

Didesnis Lietuvos radijo ir televizijos (LRT) finansinių duomenų viešumas būtų apsaugojęs...

Galingas Kuzminsko dėjimas išplėšė dramatišką „AX Armani“ pergalę (14)

Italijos pirmenybėse pirmadienį vakare Milano „AX Armani“ namuose po atkaklios kovos 82:80...

Turi priekaištų vilniečiams: kas jums darosi, kad taip pripratote skųstis? (63)

Per paskutinius kelerius metus teko lankytis aštuoniose Europos valstybių sostinėse ir dar bent...