aA
Didžiosios Britanijos transliavimo standartų priežiūros institucijos pradėti nauji tyrimai dėl Rusijos naujienų televizijos „Russia Today“ (RT) nustatytų reikalavimų pažeidimų yra bandymas suvaržyti Rusijos žiniasklaidos priemonių veiklą Jungtinėje Karalystėje, į kurį Maskva duos griežtą atsaką, trečiadienį pareiškė Rusijos užsienio reikalų ministerijos atstovė Marija Zacharova.
Marija Zacharova
© Sputnik / Scanpix

„Mes negalėjome neatkreipti dėmesio į britų transliuotojų priežiūros institucijos „Ofcom“ pranešimą apie pradėtus tris naujus tyrimus dėl televizijos kanalo „Russia Today“, susijusius su neva šio kanalo įvykdytais Transliavimo kodekso pažeidimais, ir licencijos sąlygų“, – sakė M. Zacharova žurnalistams.

URM atstovė pabrėžė, kad „Ofcom“ pranešime sakoma, jog tyrimas pradėtas dėl galimų radijo ir televizijos transliuotojams nustatytų standartų pažeidimo, dviejų RT žinių laidų, išėjusių į eterį balandžio 26-ąją ir gegužės 4-ąją, ir visuomeninio politinio televizijos šou „Cross-Talk“, parodyto balandžio 20 dieną, turinio.

„Institucija nesivargino paaiškinti pretenzijų programų turiniui esmės“, – pareiškė M. Zacharova.

Ji priminė, kad po buvusio rusų šnipo apnuodijimo Solsberyje Britanijos transliacijų reguliatorius šių metų balandį atliko maždaug septynis analogiškus tyrimus dėl Rusijos televizijos kompanijos ir tada apkaltino ją objektyvumo reikalavimų pažeidimu reportažuose, susijusiuose su buvusio dvigubo agento Sergejaus Skripaliaus ir jo dukters Julijos apnuodijimo byla.

„Mes nė kiek neabejojame, kad tai yra akivaizdus eilinis reguliatoriaus bandymas suvaržyti Rusijos žiniasklaidos priemonių veiklą Didžiojoje Britanijoje, prisidengiant kažkokių standartų nesilaikymu, todėl, kad Rusijos žiniasklaidos priemonės skelbia oficialiajam Londonui nepatogius faktus“, – nurodė ministerijos atstovė.

„Atsakas į šį šou – o būtent taip ir yra – ir į šio šou pasekmes bus griežtas“, – pareiškė M. Zacharova.

URM atstovė pranešė, kad Rusijos atitinkamos institucijos „pradėjo atidžiai tirti Rusijoje prieinamų britų masinės informacijos priemonių pateikiamos medžiagos turinį“.

DELFI primena, kad Didžiosios Britanijos transliavimo standartų priežiūros institucija dar balandžio viduryje pradėjo septynis tyrimus dėl įtariamų nusižengimų objektyvumui Rusijos naujienų televizijos RT laidose ir pažymėjo, kad po buvusio rusų šnipo apnuodijimo kovo mėnesį „reikšmingai padaugėjo“ pagrindą tyrimui suteikiančių šios televizijos laidų.

Agentūra „Ofcom“ „pradėjo septynis naujus tyrimus dėl deramo RT naujienų ir einamųjų reikalų laidų objektyvumo“, sakoma reguliuotojo pareiškime. Anot priežiūros institucijos, iš Rusijos biudžeto finansuojama organizacija „TV-Novosti“, kuriai priklauso RT transliavimo Didžiojoje Britanijoje licencijos, iš esmės laikosi reikalavimų „kaip ir kiti transliuotojai“.

„Nepaisant to, po įvykių Solsberyje pastebėjome, kad reikšmingai padaugėjo RT programų, mūsų nuomone, suteikiančių pagrindą tyrimui dėl galimų „Ofcom“ Transliavimo kodekso pažeidimų“, – pridūrė agentūra.

Buvęs rusų dvigubas agentas Sergejus Skripalis ir jo duktė Julija kovą buvo rasti be sąmonės ant suoliuko Anglijos Solsberio mieste, o tarp Maskvos ir Londono įsiplieskė rimta diplomatinė krizė. Britų vyriausybė teigia, kad per pasikėsinimą buvo panaudota Rusijoje sukurta nervus paralyžiuojanti medžiaga, tačiau Kremlius kategoriškai neigia prisidėjęs prie išpuolio, kuriam įvykus buvo išsiųsta tiek Rusijos, tiek Vakarų diplomatų.

RT pateikia Rusijos požiūrį į Didžiosios Britanijos bei pasaulio įvykius. Kanalą bet kuriuo dienos metu žiūri vidutiniškai 3 400 žmonių.

Pagrindinis „Ofcom“ tyrimų objektas – nuo kovo 17 iki balandžio 16 dienos transliuotos laidos, sukurtos po kovo 4 dieną įvykusio incidento Solsberyje. Priežiūros institucija turi teisę skirti finansinių nuobaudų, ar net atšaukti transliavimo licenciją.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Indrė Makaraitytė. Karšta žarijų duobė Gitanui Nausėdai – tylioji dauguma, kuri prieš gėjų teises (32)

Gitanas Nausėda net pačiam sau turbūt netikėtai sugalvojo, kad vienos lyties asmenų...

„Maximos“ vadovė po susitikimo su Skverneliu: užsidarytų ne tik maisto parduotuvės (560)

Trečiadienį įvykęs premjero Sauliaus Skvernelio ir prekybos centrų atstovų susitikimas nebuvo...

Po žinios apie Gražulio perkėlimą į Kultūros komitetą Seimo narys sulaukė viešų klausimų (47)

Antradienį parlamentinių frakcijų seniūnai nusprendė, kad, dėl kilusio pasipiktinimo,...

Paaiškino, kaip vyksta darbas nežymėtu policijos automobiliu: KET pažeidėjams prasprūsti šansų nėra (59)

Vieni jiems linki, kad „užkaltų“ variklis, kiti šypsosi, moja bei fotografuoja – Lietuvos...

Gabrielius Landsbergis trims kandidatams išsiuntė kvietimus dalyvauti TS-LKD rinkimuose atnaujinta 13.53 (435)

Tėvynės Sąjungos - Lietuvos krikščionių demokratų ( TS-LKD ) pirmininkas Gabrielius...

Burtas mestas: Europa „Nord Stream 2“ ir rusiškų dujų čiuptuvų nebeišvengs (21)

Žingsnis po žingsnio dingsta visi saugikliai, galintys užkirsti kelią projektui „ Nord Stream 2...

Tragiškai žuvusio modelio artimieji Ričardo Piniko atsiprašymo nebelaukia: atskleidė jo melą ir ėmėsi nepatogaus ginklo (205)

Lapkričio 23-iąją tragiškai žuvusio modelio Dovilės Didžiūnaitytės artimieji tikina iki šiol...

Po Kremliaus remiamo kandidato „pergalės“ – netikėtas ėjimas (14)

Rusijos centrinė rinkimų komisija (CRK) trečiadienį rekomendavo negaliojančiais paskelbti...

Užsakytas tortas valgytojams sugadino vestuvinę nuotaiką (102)

Laukėme sugrįžtančio sūnaus ir jo žmonos . Jie susituokė Anglijoje, ta proga jų prašymu...

Londono mados savaitės įkarštyje: tikrąsias ikonas galima išvysti tiesiog gatvėje (2)

Stebėti nesiliaujantį mados ciklą, kurį ant savo podiumų perteikia ryškiausi šio meto...