Teigiama, kad tarp piktadarių pavogtų duomenų nebuvo informacijos apie keleivių mokėjimo korteles ar jų užsienio pasų numerius. Taip pat pabrėžiama, kad dėl šio duomenų nutekinimo klientai nepatirs jokios žalos.

ANA žiniomis, programišiai surengė kibernetinę ataką prieš Japonijos bendrovės partnerę – Šveicarijos kompaniją SITA, kuri užsiima bilietų rezervavimu.

Pasak „Kyodo“, analogiškas incidentas įvyko ir su dar vienos Japonijos oro linijų milžinės – kompanijos „Japan Airlines“ – klientų duomenimis. Iš jos piktadariai per ataką prieš SITA pavogė 920 tūkst. keleivių duomenis. Kaip ir ANA atveju, tarp jų nebuvo informacijos apie mokėjimo korteles.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)