Praėjusį šeštadienį Austrijoje įvykusio funikulieriaus gaisro aukų skaičius siekia 155, trečiadienį patvirtino Austrijos pareigūnai. Tai didžiausia šalies istorijoje katastrofa.
Tyrimui vadovaujantis kriminalinės policijos majoras Franzas Langas (Francas Langas) sakė, kad 152 aukų kūnai buvo rasti tunelyje, dar trys - ant kalno esančioje keltuvo stotelėje. Pasak jo, pareigūnai mano, jog tai yra galutinis aukų skaičius.

F. Lango teigimu, išskyrus vieną, visų žuvusiųjų kūnai buvo ištraukti iš tunelio. Jų identifikaciją atliks Zalcburgo teismo instituto ekspertai.

Neatpažįstamai sudegusius kūnus Zalcburgo teismo ekspertai identifikuos pagal dantų formules ir DNR testus. Identifikacija gali užtrukti kelias savaites, sakė ekspertai.

Trečiadienio rytą kalnų viršūnes dengę debesys privertė atidėti Austrijos kariuomenės sraigtasparnių skrydžius. Iki antradienio vakaro į Zalcburgą buvo nuskraidinti 128 aukų kūnai. Sudegusio Alpių keltuvo nuolaužose austrų gelbėtojai visą naktį ieškojo žuvusių žmonių.

Nelaimės priežastys kol kas dar nežinomos. Manoma, kad defektai galbūt pasireiškė tik išvažiavus iš pradinės stoties, antradienį paskelbė įvyko aplinkybes tiriantis policijos ekspertas.

"Netrukus po išvykimo, prieš įvažiuojant į tunelį galėjo pasireikšti defektas, kuris galbūt buvo susijęs su gaisru", spaudos konferencijoje sakė Christianas Tischas (Kristianas Tišas). Pasak jo, dar reikia chemiškai ištirti tepalą primenantį skystį, kuris prieš katastrofą iš keltuvo lašėjo ant bėgių.

Tuo tarpu keli išsigelbėję žmonės sakė prieš pat gaisrą girdėję du garsius sprogimus, kurie nugriaudėjo vienas po kito.

Austrė Regina Rammer (Regina Ramer) televizijai sakė, kad įvažiavęs į tunelį keltuvas netikėtai sustojo, o paskui pasigirdo beldimas, panašus "į plaktuko smūgius per vamzdį".

F. Langas sakė, kad gaisro priežasties įrodymų ieškoma visoje keltuvo linijoje, taip pat stotelėse.

Ar bus pateikti kaltinimai, Zalcburgo prokuratūra spręs ištyrusi šio įvykio priežastis.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

R.I.T.A. Gyvenimą pašventė Lietuvai, o dabar tenka kovoti dėl kompensacijų (254)

Iš Lietuvos kariuomenės Specialiųjų operacijų pajėgų į atsargą savo noru išėjo apie 40...

Lietuviškas vanduo brangesnis dėl to, kad yra kietas (120)

Pakeisti visus vandens skaitiklius, kur kas dažniau juos metrologiškai tikrinti, o kartu ir didinti...

Gydytojas A. Unikauskas: storėjate ne tada, kai valgote riebiai (26)

„Nuo seno galvojama: valgysiu riebalus – storėsiu. Tai nelogiška. Juk visas maistas, kurį mes...

NT rinką gali ištraukti tik vienas dalykas (52)

Oficialiai šiemet užsieniečiams išduoda apie 9 tūkst. leidimų dirbti. Tai vienas didžiausių...

Galiūnas Ž. Savickas: vaikai turi žinoti, kokias „šiukšles“ į save kemša (37)

Stipriausiu planetos žmogumi tituluojamas Žydrūnas Savickas per savo 26-ių metų profesionalo...

Mažos valstybės „stebuklingas berniukas“ A. Merkel gali pridaryti rimtų bėdų (192)

Briuselis ir Berlynas tikrai nenorėjo tokio akivaizdaus Austrijos posūkio į dešinę. O austrai...

Didžiulio krokodilo viduje – šiurpus radinys (2)

Australijos pareigūnai antradienį aptiko žmogaus palaikus didžiulio krokodilo pilve; manoma, kad...

Ne pats geriausias pasirinkimas: 6 baldai, kurių dizaineriai negali pakęsti (23)

Jaučiatės pasirengę išleisti ganėtinai įspūdingą sumą naujiems baldams įsigyti? Tuomet...

Tendencija aiški: atnaujintos žvejybos taisyklės pakeitė žvejų įpročius

Dar prieš kelis dešimtmečius lašiša ir šlakis Lietuvoje buvo beveik išnykusios žuvys ir...

Vokietijos specialistų naudotų automobilių ataskaita: „Honda Accord“ po 100 tūkst. kilometrų (7)

DELFI su žurnalu „ Auto Bild Lietuva“ tęsia straipsnių seriją, kuriais kviečia skaitytojus...