Nickas Rockwellas iš JAV technologijų firmos „Fastly“ savo tinklaraštyje rašė, kad pertrūkis buvo „platus ir didelis“ ir sukeltas nedidelės klaidos, atsiradusios dėl „teisėto kliento konfigūracijos pakeitimų“.

Maždaug valandos trukmės interneto pertrūkis atjungė žiniasklaidos ir vyriausybines svetaines, įskaitant Baltųjų rūmų, Jungtinės Karalystės vyriausybės, „The New York Times“, „Reddit“ ir „Amazon“ svetaines.

Šis pertrūkis aiškiai parodė, kokia didelė pasaulinio interneto dalis yra priklausoma nuo vos kelių „turinio teikimo tinklų“, kurie padeda paspartinti svetainių veiklą.

N. Rockwellas teigė, kad „Fastly“ programinės įrangos praėjusio mėnesio atnaujinime buvo „klaida, kurią gali aktyvuoti konkreti kliento konfigūracija esant tam tikroms aplinkybėms“.

Taip ir nutiko antradienį, kai „klientas atliko teisėtus konfigūracijos pakeitimus, apimančius tas konkrečias aplinkybes, ir jos sukėlė klaidą“.

Jis sakė, kad sutrikimas buvo nustatytas per minutę, tačiau prireikė maždaug 49 minučių daugumai paveiktų svetainių atkurti, taip pat atsiprašė savo klientų ir interneto vartotojų.

„Fastly“ yra viena iš nedaugelio technologijų bendrovių, įskaitant konkurentus „Cloudflare“ ir „Akamai“, kurios tvarko didelę dalį interneto srauto ir gali būti vertinamos kaip žiniatinklio „butelio kakleliai“.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)