Anot jo, užmirštamas arba ignoruojamas faktas, kad vienintelis būdas ryšiams palaikyti, kroviniams ir technikai pristatyti iš Rusijos į Kaliningrado sritį, taip pat manevravimui žmonių ištekliais, yra maršrutai jūra arba oru.

„Yra ir geležinkelis, bet jis kerta kelių šalių teritorijas, dėl to atsiranda sunkumų, susijusių su pasienio ir muito kontrole. Todėl ir seniau, net SSRS laikais, kroviniai į Kaliningradą keliaudavo šiais maršrutais, tai taip pat reiškia ir karo laivus bei lėktuvus, aprūpinančius karinius dalinius Kaliningrado srityje“, – aiškino A. Vešniakovas.

„Beje, kiekviena šalis, turinti karo lėktuvų, palaiko jų tinkamą būklę. Todėl reikalingas mokėjimas jais skraidyti ir vykdyti visas numatytas funkcijas“, – pridūrė jis.

Ambasadorius tikino, kad tais skrydžiais Rusija nepažeidžia tarptautinių normų.

„Na, o dėl priekaištų, kad lėktuvai skraido neįjungę atsakiklių, tai, pagal tarptautines normas, karo lėktuvams, skrendantiems koridoriumi, nekertančiu civilinių lėktuvų kelių, tai daryti nebūtina“,– pabrėžė jis.

Kaip jau buvo pranešama anksčiau, Rusijos karo lėktuvų ir laivų judėjimas palei Baltijos šalis pernai stebėtas daug kartų, net daugiau negu įprasta.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (212)