Įvykio liudininkai pasakojo su siaubu stebėję, kaip vienas traukinys dideliu greičiu įvažiavo į Kvaidabado geležinkelio stotį ir rėžėsi į stovintį sąstatą. Pasak liudininkų, po susidūrimo trenksmo netrukus pasigirdo vagonuose įstrigusių žmonių klyksmai.

Televizijos reportaže rodyta, kaip gelbėtojai, naudodamiesi prietaisus metalui pjaustyti ir galingus kranus, vaduoja keleivius. Jiems pavyko ištraukti visus keleivius iš sulamdytų vagonų, sakė pareigūnai.

Daugelis nuvežti į Karačio Jinnah (Džinos) ligoninę, iš kurios AFP reporteris pranešė apie siaubingas scenas: klykiančius bei verkiančius žmones ir jiems padėti skubančius medikus.

„Aš mirštu, aš mirštu, prašau, prašau, aš mirštu“, – šaukė 55 metų Abdulas Ghaffaras, gydytojams bandant pajudinti jo rankas ir kojas. Jis atrodė daug kur sužeistas, o lovose netoliese gulėjo jo sužeisti vaikai ir žmona.

Kiti nukentėjusieji atrodė pernelyg priblokšti, kad galėtų kalbėti. Daugelis buvo su galvos ir kojų sužeidimais, mažiausiai vienam vyrui buvo amputuota koja žemiau kelio.

Ligoninės aukšto rango gydytojas Kaleemas Shaikhas sakė, kad žuvo 21 žmogus, sužeisti 65. Pasak jo, tarp žuvusiųjų yra sutuoktinių pora ir jos dvynukės.

Aukos vis dar skaičiuojamos, bet abiejuose traukiniuose iš viso galėjo būti iki 1 tūkst. keleivių, sakė Karačio administracijos pareigūnas Nasiras Nazeeras .

Pakistano geležinkelių ministras tvirtino, kad mašinistas užmigo, bet, anot vietos pareigūnų, avarijos priežasčių tyrimas tik pradėtas .


„Išgirdom klyksmus“

Nelaimė įvyko, kai greitasis traukinys „Zakria Express“, važiavęs iš Multano miesto šalies vidurio regione, rėžėsi į traukinį „Farid Express“, atvažiavusį iš Lahoro ir stovėjusį Kvaidabado (Džuma Goto) geležinkelio stotyje.

Fabriko darbininkas Ajabas Gulas sakė AFP, kad avarija įvyko, kai jis keliavo į darbą.

„Staiga kitas traukinys atvažiavo dideliu greičiu ir rėžėsi į stovintį traukinį“, – pasakojo vyras ir pridūrė, kad trenksmas buvo „kurtinantis“.

„Pakilo dulkių debesys ir dūmai. Paskui išgirdom klyksmus. Žmonės susidūrusių traukinių viduje klykė ir verkė“, – sakė A. Gulas.

Šalia buvę žmonės nuskubėjo į pagalbą. A. Gulas sakė padėjęs ištraukti iš sulamdytų vagonų 17 žmonių, tarp kurių buvo moterų ir vaikų.

Tačiau jis pridūrė, kad „dar daug žmonių liko įstrigę viduje... Negalėjome jų pasiekti.“
Traukinių reisai iš Karačio į kitus šalies miestus buvo sustabdyti.

Traukinių avarijos yra dažnos Pakistane, paveldėjusiame tūkstančių kilometrų ilgio geležinkelių tinklą iš buvusios savo kolonijinės valdytojos – Didžiosios Britanijos.

Šalies geležinkelių būklė dešimtmečius blogėjo dėl korupcijos, netinkamo valdymo ir investicijų stygiaus.

Rugsėjį keturi žmonės žuvo, dar daugiau kaip 100 buvo sužeisti, susidūrus dviem traukiniams netoli Multano.