JAV pareigūnai padarė išvadą, kad MH17 skrydį vykdžiusį lėktuvą numušė raketa. Galutinė tyrėjų rengiama ataskaita dar nėra paviešinta, tačiau CNN pavyko gauti pirminį tyrėjų ataskaitos variantą. Nyderlandų tyrėjai teigia, kad įrodymai liudija, jog prorusiški separatistai numušė keleivinį lėktuvą. 

Kaip rašo CNN, lėktuvas nukrito separatistų kontroliuojamoje Rytų Ukrainos teritorijoje. Dviejų su tyrimu susipažinusių šaltinių pateikiama informacija, pirminis Nyderlandų saugumo valdybos parengtos ataskaitos variantas buvo išsiųstas atitinkamoms tarnyboms visame pasaulyje, įskaitant JAV transporto saugumo valdybą, Federalinę aviacijos administraciją ir „Boeing“ bendrovę. 

Pirminis tyrėjų ataskaitos variantas – tai kelių šimtų puslapių dokumentas. Remiantis su tyrimu susipažinusio šaltinio pateikiamais duomenimis, ataskaitoje įvardijamas konkretus raketos, kuri numušė Malaizijos oro linijų lėktuvą, tipas, o taip pat ir raketos trajektorija. 

Kitas su tyrimu susipažinęs tyrėjas teigia, kad ataskaitoje pateikiama lėktuvo skrydžio eiga minučių tikslumu. Be to, šaltinis informuoja, kad ataskaitoje ne tik pateikiama tiksli informacija apie vietą, iš kurios raketa buvo paleista, tačiau taip pat ir pateikiami duomenys, liudijantys, kad raketą į lėktuvą paleido prorusiški separatistai. 

Abiejų šaltinių teigimu, pagal šią ataskaitą dalis kaltės dėl įvykusios tragedijos gula ir ant Malaizijos oro linijų bendrovės pečių. 

Teigiama, kad dalis oro linijų bendrovių tuo metu, kai įvyko katastrofa, jau vengė skraidinti lėktuvus virš konflikto zonos. Kaip teigiama Malaizijos oro linijų paruoštoje ataskaitoje, ši bendrovė neatsižvelgė į tarptautinės NOTAM žinybos įspėjimus ir toliau vykdė skrydžius virš konflikto apimtos teritorijos. Oro linijoms skirtuose NOTAM įspėjimuose pateikiama informacija apie potencialius pavojus, pavyzdžiui, konflikto zonas. 
JAV skrydžių bendrovės priima sprendimus dėl skrydžių vykdymo pagal NOTAM skelbiamus pranešimus. Pavyzdžiui, jei Jungtinė Karalystė (JK) remdamasi gauta žvalgybine informacija, įspėtų savo pilotus vengti skrydžių virš tam tikros valstybės, JAV skrydžių bendrovės šią informaciją įvertintų ir priimtų sprendimą, ar taip pat vengs skrydžių virš šios teritorijos. 

Nyderlandų tyrėjai parengtoje ataskaitoje teigia, kad Malaizijos oro linijos nesusipažino su kitų šalių paskelbtais įspėjimais, todėl nežinojo nieko apie konflikto zonas, kurių vengia kitų šalių oro linijos. Su šia ataskaita susipažinę šaltiniai teigia, kad Nyderlandų tyrėjai ataskaitoje rašo, kad Malaizijos oro linijų naudojama sistema nėra tokia pažangi kaip kitų skrydžių bendrovių naudojamos sistemos. 

JAV transporto saugumo valdybą sudaro akredituoti tyrėjai, Federalinės aviacijos administracijos ir „Boeing“ bendrovės atstovai. 

Standartinis tyrimas pagal tarptautinę ICAO tyrimų vykdymo sistemą suteikia tyrimo šalims galimybę susipažinti su pirmine ataskaitos versija, kad būtų pašalinti netikslumai ar kiti neatitikimai. Šiuo metu kaip tik ir yra renkami patikslinimai ir ruošiama galutinė šios ataskaitos versija. 

Planuojama galutinę ataskaitos versiją paskelbti 2015 m. spalio mėn. antroje pusėje. 

CNN išsiuntė užklausas dėl komentarų JAV transporto saugumo valdybai, Federalinei aviacijos administracijai, „Boeing“ bendrovei ir Nyderlandų saugumo valdybai. 

Taip pat buvo mėginama komentarą gauti ir iš Malaizijos oro linijų bendrovės. 

Federalinė aviacijos administracija atsakyme į užklausą teigia, kad šios informacijos komentuoti negali. 

„Nekomentuosime konfidencialios pirminės ataskaitos versijos“, - taip į užklausą atsakė Nyderlandų saugumo valdyba. JAV transporto saugumo valdyba taip pat atsisakė komentuoti tyrimą teigdama, kad ji nėra pagrindinė tyrimą vykdanti institucija.