Tuo tarpu narai ištraukė dar vienuolika kūnų, o patvirtintų aukų skaičius padidėjo iki 259.

Daugiau palaikų buvo rasta per pirmadienį paryčiais vykdytas paieškas, tačiau 43 žmonės dar nerasti, praėjus 19 dienų po to, kai 6 825 tonų talpos keltas „Sewol“ apvirto ir nuskendo. Tame laive buvo iš viso 476 žmonės, daugiausia vienos vidurinės mokyklos vyresniųjų klasių moksleiviai.

Gelbėtojai apjuosė katastrofos vietą netoli pietinės Čindo salos, didėjant susirūpinimui, kad stiprios povandeninės srovės gali išplukdyti dalį palaikų į atvirą jūrą.

„Netoli (katastrofos) vietos statomi papildomi tinklai, kad nebūtų pamesti kūnai“, – Jūrų reikalų ministerijos atstovas Park Seung-ki sakė rytą surengtoje spaudos konferencijoje.

Ta operacija buvo surengta po to, kai sekmadienį Čindo uoste prezidentė Park Geun-hye susitiko su dar nerastų keleivių artimaisiais.

Šeimų nariai tvirtino, kad visi kūnai turėtų būti ištraukti, prieš imantis bet kokių mėginimų iškelti nuskendusį laivą.

Paieškas trikdė stiprios povandeninės srovės ir smarkus bangavimas, o narams dirbti 30–40 metrų gylyje sunku ir kai kada pavojinga.

Drumzliname vandenyje jie orientuojasi apčiuopomis, palei iš anksto nutiestas virves slinkdami per ankštus koridorius ir laivo patalpas, pilnas plūduriuojančių šiukšlių.

Pastarosiomis dienomis to laivo keleivių asmeninių daiktų ir kitokių nuolaužų buvo pastebima vis toliau nuo nuskendusio kelto, todėl didėjo nerimas, kad kai kurios katastrofos aukos gali likti nesurastos.

Praeitą savaitę keli kūnai buvo ištraukti už 4 km nuo nuskendusio „Sewol“, o tame laive buvusios patalynės rasta net už 30 kilometrų.

Ši nelaimė yra viena iš didžiausių katastrofų, įvykusių Pietų Korėjoje taikos metu. Ji tapo dar labiau sukrečiama dėl didelio žuvusių vaikų skaičiaus.

Tarp laivo keleivių buvo 325 moksleiviai iš vienos vidurinės mokyklos Ansano mieste, esančiame į pietus nuo Seulo.

Visuomenės įtūžio taikiniu tapo kapitonas ir įgulos nariai, kurie paliko skęstantį laivą, kai jame tebebuvo įstrigę šimtai žmonių.

Kapitonas ir 14 išsigelbėjusių įgulos narių buvo suimti. Prokurorai taip pat nurodė suimti tris tą laivą valdžiusios bendrovės „Chonghaejin Marine Co.“ darbuotojus, kurie kaltinami pažeidę kelto krovos saugumo reikalavimus ir leidę paimti didesnį nei leistina krovinį.