Nepaisant to, kad artinosi pražūtinga audra, minėta oro linijų bendrovė oro sąlygas lėktuvo tūpimo metu apibūdino kaip esančias „gerokai žemiau skraidymo ribų“.

Skrydžio detalės, kurias išanalizavo „The Guardian“, rodo, kad lėktuvas nusileido San Chuano oro uoste šiaurinėje Puerto Riko pakrantėje ir maždaug po 40 minučių vėl išskrido.

„Mūsų meteorologijos komanda šioje srityje yra geriausia, - sakė Erikas Snellas iš „Delta Airlines“. – Ji atidžiai stebėjo oro sąlygų duomenis, sekė audrą ir palaikė ryšį su lėktuvo įgula. Dispečeris nusprendė, kad tęsti skrydį yra saugu. Mūsų skrydžio ir valdymo centro įgulos atliko neįtikėtiną darbą. Jos greitai ir saugiai apsuko lėktuvą, kad jis galėtų išskristi dar gerokai prieš uragano pavojų“.

Tai buvo paskutinis lėktuvas, pakilęs iš salos, kurią užgriuvo penktos kategorijos audra. Tuo metu „matomumas siekė 9 mylias (14,4 km), lijo silpnas lietus. Vėjo stiprumas buvo maždaug 24 mazgai su gūsiais iki 31 mazgo“, teigė „Delta Airlines“.

Šį skrydį sekė vienas entuziastas, naudojęs sekimo programą „FlightRadar“.

Kiek vėliau lėktuvas saugiai nutūpė Niujorko Johno F. Kennedy oro uoste.