Sistemos bandymai vyko Oregono valstijoje, kur „Boeing“ specialistai vienu metu mėgino valdyti tris nepilotuojamus lėktuvus: du „ScanEagle“ ir vieną „Procerus Unicorn“, sukurtą Hopkinso universiteto Taikomosios fizikos laboratorijoje, skelbia lenta.ru.

Taikomosios fizikos laboratorija taip pat dalyvavo nepilotuojamų lėktuvų paralelinio valdymo ir kontrolės technologijos kūrime. Ši technologija leidžia aparatus valdyti iš antžeminio mobilaus kontrolės punkto. Per bandymą trys nepilotuojami skraidymo aparatai turėjo kartografuoti numatytą teritorijos plotą, generuoti skrydžio žemėlapį ir perduoti informaciją į valdymo pultą. Šiandien jau egzistuoja sistemos, leidžiančios vienu metu valdyti keletą nepilotuojamų lėktuvų, tačiau „Boeing“ sistema leis tai atlikti su skirtingais aparatais, naudojančiais nevienodus ryšio standartus.

„Boeing“ kuriama sistema gali sudominti Jungtinių Valstijų kariuomenę, kuri kovo mėnesį pradėjo bandyti sistemos FUSE bandymus. Ji leidžia apjungti iš keleto nepilotuojamų lėktuvų gaunamą informaciją ir matyti ją viename antžeminio valdymo punkto ekrane. FUSE taip pat gali sujungti duomenis iš nepilotuojamų aparatų, kurie naudoja skirtingus signalų transliacijos standartus.

FUSE pateikia eilę skirtingų programinių sprendimų, tarp kurių yra ir „Google Earth“ programinis aprūpinimas. Su naująja sistema operatoriai, pavyzdžiui, galės gauti vaizdinę informaciją iš nepilotuojamo lėktuvo „RQ-7 Shadow“, o taip pat ir radiolokacijos duomenis iš „MQ-1C Gray Eagle“. Visi duomenys galės būti rodomi kaip žymekliai ir padengimo zonos viename vietovės žemėlapyje „Google Earth“. JAV karinių pajėgų duomenimis, FUSE leis nepilotuojamų lėktuvų operatoriams greičiau apdoroti informaciją ir vykdyti taikinių atranką.