Ketvirtadienį „Tesla“ ir „SpaceX“ įkūrėjas turėjo 133 084 560 sekėjų tviteryje ir aplenkė B. Obamą, kuris turi 133 041 813 sekėjų.

Šis laimėjimas pasiektas tuo metu, kai tviterio, kaip pagrindinės keitimosi naujienomis, idėjomis ir viešųjų ryšių pranešimais platformos, vaidmuo atrodo vis labiau problemiškas.

E. Muskas praėjusią savaitę darbuotojams pranešė, kad įmonė verta pusės tų 44 mlrd. dolerių, kuriuos jis už ją sumokėjo, ir magnatui vis dar sunkiai sekasi rasti būdą, kaip nutraukti turinio moderavimą, neišgąsdinant reklamuotojų ir vyriausybinių reguliavimo institucijų.

Nuo tada, kai perėmė kontrolę, E. Muskas smarkiai sumažino grupės darbuotojų skaičių – nuo 7 500 iki mažiau nei 2 000 – ir tikėjosi, kad pavyks pritraukti mokamų prenumeratorių, kad platforma taptų finansiškai pelninga, tačiau rezultatai nuvylė.

Programėlėje buvo kilę nemažai techninių nesklandumų, įskaitant atvejį, kai E. Musko tviterio žinutės staiga tapo dominuojančia milijonų vartotojų, net ir tų, kurie nesekė magnato, srauto dalimi.

E. Muskas paragino vartotojus tviteryje bendrauti laisviau ir teigė, kad svetainėje bus taikoma mažiausia numatyta teisės aktais cenzūra.

Platforma pranešė, kad nuo balandžio 1 dienos patikimumą garantuojanti „mėlynoji varnelė“ tam tikroms individualioms paskyroms, pavyzdžiui, įžymybių ar žurnalistų, bus panaikinta ir skirta tik už tai mokantiems abonentams.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją