Vaizdo įrašas, kuriame girdisi, kaip pilotas pasakoja šią istoriją oro eismo valdymo tarnybai, buvo įkeltas į „Youtube“ ir nuo to laiko peržiūrėtas daugiau kaip 50 tūkstančių kartų.

„Tepadeda mums Dievas. Galime grįžti ar ką?“ – klausia pilotas radijo ryšiu.

„Šis reisinis lėktuvas prašo grįžti... Keleivė, vargšė, pamiršo kūdikį laukimo zonoje“, – girdimas oro eismo valdymo operatoriaus balsas.

Piloto prašoma pakartoti prašymą, į ką jis reaguoja taip: „Sakėme jums, keleivė paliko savo kūdikį terminale ir atsisako tęsti skrydį“.

„Gerai, grįžkite prie vartų, – atsako operatorius. – Mums tai visiška naujiena!“

Daugiau informacijos apie tai, kaip motinai pavyko pamiršti kūdikį, nepateikiama.

Pasirodo, aviacijos istorijoje būta ir daugiau sunkiai suvokiamų tėvystės sprendimų. 2017 metais internete išplito nuotrauka su užrašu „Idiotė“. Joje matyti, kad kūdikį ant oro uosto grindų padėjusi moteris naudojasi savo telefonu.

Tačiau motina Molly Lensing iš Ilinojaus valstijos suskubo gintis, kad dėl techninių nesklandumų su „Delta“ ji su savo tuomet dviejų mėnesių dukrele įstrigo Kolorado oro uoste ilgiau nei 20 valandų.

„Anastasia daugybę valandų buvo laikoma savo nešynėje, – aiškino M. Lensing. – Mano rankos pavargo. Jai reikėjo pasirąžyti. O man teko pabendrauti su visais šeimos nariais, kurie stebėjosi, kur mes įstrigome.“

M. Lensing sakė, kad jos gėdinga patirtis turėtų būti pamoka tiems, kurie mano, kad priimtina viešai internete vertinti nepažįstamo žmogaus tėvystės metodus.