Atstovų rūmų narys demokratas Rickas Larsenas po aptarimo sakė, kad programinės įrangos atnaujinimai, apie kuriuos „Boeing“ paskelbė praėjus dienai po tragedijos sekmadienį, kai Etiopijoje sudužo „Boeing 737 MAX 8“ laineris ir žuvo visi 157 juo skridę žmonės, visuose „Boeing 737 MAX“ lėktuvuose bus įdiegti ne anksčiau nei balandį.

Pasak R. Larseno, po to, kai bus įdiegti programinės įrangos atnaujinimai, pilotai dar turės būti apmokomi naudotis naujomis lėktuvo valdymo programomis. Jam antrina kolega Peteris DeFazio ir ramina, kad po programinės įrangos atnaujinimo lainerių sistemos taps panašesnės į senesnių „Boeing 737“ šeimos lėktuvų modelių sistemas.

Atnaujinama bus automatinė skrydžio aukščio valdymo sistema, vadinamoji „Manevravimo charakteristikų papildymo sistema“ (Maneuvering Characteristics Augmentation System, MCAS), dėl kurios esą galėjo sudužti kitas „Boeing 737 MAX“ lėktuvas - „Lion Air“ priklausęs laineris spalį sudužo Indonezijoje.

„Pilotui bandant stabilizuoti lėktuvo skrydžio aukštį, MCAS vis automatiškai įsijungdavo, ir pilotas turėdavo kartoti visus veiksmus. Po atnaujinimų sistema atsijungs vos tik pilotas pradės pats valdyti skrydžio aukštį“, - kalbėjo P. DeFazio.

Parlamentarai taip pat pažymėjo, kad 50 tūkst. „Boeing 737 MAX 8“ skrydžių Šiaurės Amerikoje neįvyko nė vieno incidento, ir svarstė, jog oro linijų bendrovių pilotams skirti apmokymai galėjo būti nepakankami ir taip sukelti pavojų, kuris sekmadienį baigėsi tragedija Etiopijoje.