Laivelis ėmė leisti vandenį ir nuskendo praėjus maždaug valandai po to, kai vėlai antradienį išplaukė iš Rupato salos Benkaliso regione, sakė gelbėtojų atstovas Kukuhas Widodo.

10 išgyvenusių darbininkų, daugiausia iš Šiaurės Sumatros, buvo su gelbėjimo liemenėmis, sakė atstovas. Jie policijai papasakojo, kad kelionė buvo nelegali ir kad darbininkai neturėjo dokumentų.

Kaip nurodė Indonezijos vyriausybė, 2019 metų gruodį Malaizijoje buvo 6 231 migravęs darbininkas iš Indonezijos. Malaizija yra viena pagrindinių krypčių indoneziečių darbininkams.

Valtys ir keltai yra populiari transporto priemonė iš daugiau kaip 17 tūkst. salų sudarytoje Indonezijoje. Salyne įvyksta daug nelaimių dėl laivų perpildymo ir prastų saugumo standartų.

2016 metais prie Batamo salos netoli Singapūro per audrą apvirtus perpildytam laiveliui, kuriuo atgal iš Malaizijos namo plaukė 101 darbininkas indonezietis ir jų šeimų narys, žuvo mažiausiai 60 žmonių.

Viena didžiausių tokių nelaimių įvyko prie Sulavesio salos 2009 metais, kai nuskendus keltui žuvo daugiau kaip 330 žmonių.