Šalies institucijos dėl šios 13,8 mln. svarų (18 mln. JAV dolerių) vertės sutarties su bendrove „Seaborne Freight“ sulaukė daug kritikos.

Transporto departamentas šeštadienį pranešė nutraukęs sutartį, nes Airijos bendrovė „Arklow Shipping“, kuri rėmė „Seaborne Freight“, nusprendė atsisakyti šio projekto.

Departamentas patikino, kad bendrovei nebuvo pervesta nė cento mokesčių mokėtojų pinigų, ir pridūrė, jog vyriausybė „derasi su keliomis įmonėmis, siekdama užtikrinti papildomą krovinių gabenimo pajėgumą“ tam atvejui, jeigu Didžioji Britanija iš Europos Sąjungos (ES) pasitrauktų be sutarties.

Didžioji Britanija iš ES turi išstoti kovo 29 dieną, tačiau dar nėra suderinusi „skyrybų“ sutarties, kurioje būtų apibrėžtos išstojimo taisyklės ir būsimos prekybos sąlygos. Sutarties projektas, kurį buvo suderinusi ministrė pirmininkė Theresa May (Tereza Mei) ir Briuselis, nesulaukė pritarimo Didžiosios Britanijos parlamente, o ES pareigūnai priešinasi britų bandymams surengti naujas derybas.

Su „Seaborne Freight“ buvo sudaryta sutartis dėl keltų paslaugų teikimo tarp Ramsgeito Anglijos pietryčių dalyje ir Belgijos Ostendės uosto. Tokiu būdu buvo norėta sumažinti krūvį, tenkantį labiausiai apkrautam maršrutui per Lamanšą – tarp Anglijos Doverio ir Prancūzijos Kalė.