aA
Skelbiama, kad Didžiojoje Britanijoje įšaldytos Rusijos valstybiniam transliuotojui „Russia Today“ priklausančios bankų sąskaitos, informuoja „The Independent“.
Russia Today ir V. Putinas
Russia Today ir V. Putinas
© RIA/Scanpix

RT – televizijos tinklas ir naujienų portalas, kurį tiesiogiai finansuoja Kremlius.

„Russia Today“ vyriausioji redaktorė Margarita Simonjan socialiniame tinkle „Twitter“ ironiškai parašė: „Tegyvuoja spaudos laisvė!“.

„Mūsų teisininkai toliau ieško visų įmanomų būdų išeiti iš šios padėties. Bandome suprasti, ką tai reiškia, ir ar galime išvis dirbti Didžiojoje Britanijoje, ar problemos (iškilo) tik šiame banke“, - kiek vėliau sakė M. Simonian.

Ji pažymėjo, jog bankas oficialiai paskelbė, kad sprendimas užblokuoti visas televizijos sąskaitas yra galutinis ir „nebus persvarstytas“.

„Dabar mes ieškome kitų būdų išsaugoti mūsų veiklą Didžiojoje Britanijoje“, - nurodė redaktorė.
Vėliau RT savo interneto svetainėje paskelbė banko „NatWest“ spalio 12 dienos laišką, kuriame sakoma, kad bankas peržiūrėjo bankines operacijas su RT ir „priėjo išvados, kad mes daugiau nebeteiksime šių paslaugų“.

Karališkajam Škotijos bankui (Royal Bank of Scotland) priklausančio „NatWest“ banko laiške tokio sprendimo priežastys nenurodomos.

Bankas pranešė, kad RT sąskaitos bus uždarytos iki gruodžio 12 dienos.

RT nurodė, kad šį laišką, kuris yra „labai neapibrėžtas, labai britiškas“, gavo RT Londono biuras. Pranešime taip pat sakoma, kad RT televizija banko „NatWest“ paslaugomis naudojosi daugiau nei 10 metų.

M. Simonian verslo naujienų svetainei RBK sakė, kad „neturi supratimo“, kokia yra sąskaitų uždarymo priežastis, bet užsiminė, kad tai gali būti susiję su faktu, kad „laukiame naujų britų ir JAV sankcijų Rusijai“.

„Gali būti, kad tai yra susiję su jomis“, – kalbėjo M.Simonian.

Margarita
Margarita
© RIA/Scanpix

RT vyriausioji redaktorė valstybinei televizijai „Rossija-24“ sakė, kad „negali būti jokių (kitų) priežasčių, mūsų darbas yra visiškai skaidrus, visiškai skaidrus yra finansavimas“.

Pasak M. Simonian, sprendimas yra susijęs ir su kelių Britanijoje dirbančių aukštesnio rango televizijos darbuotojų sąskaitomis.

Šis Kremliaus finansuojamas kanalas RT, kuris anksčiau vadinosi „Russia Today“, buvo įsteigtas siekiant propaguoti Rusijos požiūrį į tarptautinius reikalus.

Rusijos ir Jungtinės Karalystės santykiai dėl Maskvos vykdomos karinės kampanijos Sirijoje yra atšalę labiausiai po Šaltojo karo.

Kol kas ženklų, kad šis sprendimas būtų susijęs su britų valdžios pareigūnais, nėra.

Rusijos užsienio reikalų ministerijos atstovė Maria Zacharova tokį banko sprendimą susiejo su Britanijos išstojimu iš ES.

„Atrodo, kad Londonas, traukdamasis iš Europos Sąjungos, Europoje palieka visus savo įsipareigojimus dėl žodžio laisvės“, – paskelbė ji socialiniame tinkle „Facebook“.

Ištisą parą anglų, arabų ir ispanų kalbomis transliuojanti televizija pirmiausia yra orientuota į Europos ir Jungtinių Valstijų auditoriją.

Britanijoje veikia RT padalinys „RT UK“, transliuojantis iš Londono.

Kol kas apie šį incidentą daugiau informacijos nepateikiama.

Dėl šiuo metu nagrinėjamos bylos, susijusios su dabar jau išardytos Rusijos naftos milžinės „Jukos“, įkurtos Kremliaus kritiko Michailo Chodorkovskio, akcininkų pateiktais ieškiniais, buvo įšaldytos užsienyje kai kurios Rusijos sąskaitos, taip pat ir priklausančios valstybinei žiniasklaidai.

Šiais metais televizijos tinklas buvo apkaltintas cenzūravęs vaizdo medžiagą apie Sirijoje misiją vykdančius Rusijos naikintuvus – bandyta nuslėpti, kad jie mėto padegamąsias bombas.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Top naujienos

Landsbergis: šiandien turėjęs kilti vienas lėktuvas iš Basros į Minską nepakilo papildyta (7)

Europos Sąjungos diplomatams pranešus apie atšaukiamus nacionalinio oro vežėjo „Iraqi...

Dėl darbų e.sveikatoje pateikti netikslūs naujų atvejų duomenys (8)

Dėl neplaninių Registrų centro darbų e.sveikatos sistemoje, Statistikos departamentas teigia...

VSAT vadas: tvoros statymas, pagal dabartinę teisinę bazę, užtruktų apie 2 metus (7)

Valstybės sienos apsaugos tarnybos ( VSAT ) vadas generolas Rustamas Liubajevas ketvirtadienį...

Irako URM atstovas ragina tautiečius netapti prekybos žmonėmis taikiniais „atidžiai stebi incidento, pasibaigusio irakiečio mirtimi, tyrimą“ (104)

Irako užsienio reikalų ministerijos atstovas Ahmedas al Sahhafas ragina tautiečius netapti prekybos...

Skvernelis: valdantieji nesuvokia situacijos – trys žmonės galės įvesti karo padėtį (394)

Seimo opozicijos lyderis Saulius Skvernelis neigiamai vertina Krašto apsaugos ministerijos ( KAM )...

Šimonytė apie naujus skrydžius iš Irako: neturiu papildomos informacijos (73)

Ministrė pirmininkė Ingrida Šimonytė ketvirtadienį spaudos konferencijoje Vyriausybėje...

Praha nebenori ankstesnių turistų antplūdžių ir svarsto, kaip to išvengti

Prahos gyventojai netrokšdavo eiti per Karolio tiltą ar pietauti kavinėje prie garsiojo...

Vilniaus bažnyčioje – siaubingi išpuoliai: prie altoriaus – dar neregėtos orgijos (595)

Vilniaus centre esančioje Dievo Gailestingumo Šventovėje – siaubingi išpuoliai: jau daugiau...

Per praėjusią parą į Lietuvą neįleista per 300 neteisėtų migrantų patikslinta (404)

Per pastarąją parą buvo prie Lietuvos sienos buvo apgręžta daugiau nei 300 neteisėtų migrantų,...

Tokijuje – netikėtas JAV sprinterių fiasko: bėgimo legenda tautiečius sumaišė su žemėmis (6)

JAV vyrų bėgimo komanda nesugebėjo patekti į Tokijuje vykstančių olimpinių žaidynių...