Skaudžiausia „Boeing 737“ nelaimė pagal aukų skaičių įvyko 2010 metų gegužės 22-ąją Indijos Mangaloro mieste. Lėktuvas, priklausęs oro linijų bendrovei „Air India“, nespėjo laiku nutūpti ant nusileidimo tako ir užsiliepsnojo. Juo skrido 166 žmonės. 158 iš jų žuvo.

2012 metų balandžio 20-ąją Pakistano sostinėje Islamabade tragedija baigėsi dar vieno „Boeing 737“ bandymai nusileisti. Lėktuvas netoli nuo oro uosto užkrito ant vieno namo ir užsidegė. Visi lėktuvu skridę žmonės – 6 įgulos nariai bei 121 keleivis – ir 11 namo gyventojų žuvo.

2010 metų sausio 25 dieną panašus lėktuvas, priklausęs bendrovei „Ethiopian Airlines“, išskridęs iš Beiruto pateko į audrą, nors skrydžių operatoriai buvo dėl jos įspėję pilotus. Orlaivis nukrito į Viduržemio jūrą, nusinešdamas 90 žmonių gyvybių.

2007 metų sausio 1-ąją „Boeing 737“, priklausęs Indonezijos oro linijų bendrovei „Adam Air“ ir skraidęs tik vidiniais šalies reisais, nukrito į vandenis netoli Sulavesio salos. Per šią katastrofą taip pat žuvo 90 žmonių.

Prieš tragediją Kazanėje vienintelė „Boeing 737“ katastrofa Rusijoje buvo įvykusi 2008 metų rugsėjo 14-ąją. Lėktuvas, priklausęs bendrovei „Aeroflot Nord“, kuri šiuo metu vadinasi „Nordavia“, Permo mieste sudužo ant geležinkelio. Visi 88 juo skridę žmonės žuvo.

„Boeing 737-500“ yra mažiausias „Boeing 737“ šeimos orlaivis. Nuo pagrindinio šios šeimos modelio – „Boeing 737-300“ – jis skiriasi trumpesniu fiuzeliažu ir galimybe skraidyti ilgesniais nuotoliais.

„Boeing 737-500“ modelio lėktuvus oro linijų bendrovės pradėjo eksploatuoti 1990 metais. Iš viso „Boeing“ išleido 389 šio modelio orlaivius.

„Boeing 737“ yra vienas plačiausiai naudojamų „Boeing“ lėktuvų modelių. Visame pasaulyje kiekvienu momentu ore būna vidutiniškai 1 200 šių lėktuvų. Kažkuriame pasaulio taške „Boeing 737“ pakyla arba nusileidžia kas 5 sekundes.