Kranto apsaugos tarnyba tučtuojau susisiekė su Danijos Karinių jūrų pajėgų paieškos ir gelbėjimo koordinavimo centru, kuris pasiuntė į įvykio vietą sraigtasparnį ir netoliese esančius laivus.

Iš sraigtasparnio avarijos rajone buvo pastebėtas radijo plūduras, taip pat ir įvairių plaukiojančių daiktų - tai rodo, kad nuskendo žvejybos laivas. Netrukus buvo pastebėtas ir gelbėjimosi plaustas su keturiais nuskendusio laivo įgulos nariais.

Dviejų dingusių žvejų tebeieškoma.

Latvijos karinių jūrų pajėgų kranto apsaugos tarnybos viršininkas Hermanis Černovas sakė BNS, kad sraigtasparnis su išgelbėtais jūreiviais artimiausiu metu nutūps Bornholmo oro uoste, po to gelbėtojai tikisi išsiaiškinti, kas ištiko laivą.

Nei Švedijos, nei Danijos, nei Latvijos atsakingos tarnybos negavo signalų, kad laivui iškilo kokių nors problemų.

BNS išsiaiškino, kad laivas "Unora vasario 7-osios vakarą išplaukė iš Ventspilio uosto. Laivo savininkė - Ventspilio įmonė "5B", susijusi su kita Ventspilio įmone - "BraDava".

"BraDava" direktorius, įmonės "5B" pirmininkas Aleksandras Blochinas sakė BNS, kad laivas paskutinį kartą užmezgė ryšį antradienio rytą ir pranešė, kad traukia žvejybos tralą, po to ryšys dingo.

Kurie įgulos nariai išgelbėti, o kurie dingo, A.Blochinas kol nežino, bet mano, kad galimybių juos surasti mažai. Įgulos nariai yra iš Ventspilio, Rygos ir Jūrmalos. "Baltika" tipo žvejybos laivas "Unora" pastatytas 1989 metais. Jis žvejojo kilkes Danijos teritoriniuose vandenyse.