Pirmas siužete parodytas žmogus, įvardytas reiso keleiviu, – Aleksandra Stabredova. Sumontuotame vaizdo įraše mergina pasakoja, kad susipažino su dar vienu keleiviu ir kartu su juo priėjo prie oro uosto vadovo, vardu Maksimas, skelbia mediazona.by.

„Mes jam papasakojome situaciją, t. y. kad negalėsime grįžti namo, – atgalinis „Belavios“ reisas 20.40 val. Nespėsime net užsiregistruoti skrydžiui – vaikams bus suteikta pirmenybė. Ar galime pasilikti? Jis iš pradžių buvo užimtas savo reikalais, paskui kažkam paskambino, tada atėjo dar vienas sienos apsaugos pareigūnas, deja, jo vardo taip pat nežinau. Jis irgi iš pradžių sakė, kad negalima, bet paskui dar kažkam paskambino ir galiausiai mums leido pasilikti. Šių žmonių dėka mes pasilikome“, – pasakoja ji ir po montažinio kadrų sujungimo priduria, esą iš viso pasiliko trys keleiviai: ji, vienas baltarusis ir vienas graikas.

Antras keleivis įvardijamas kaip Sergejus Kulakovas. Jis tikina sėdėjęs lėktuvo vidurinėje dalyje ir esą nepastebėjęs „jokio naikintuvo“.

Sergejus Kulakovas

„Iš lėktuvo salono pradėjo išvesti po keturis penkis žmones. Maždaug 19 val. pasirodė informacija, kad vėl pradedamas įlaipinimas, ir keleivių paprašė eiti lėktuvo link. Laukiamajame susipažinau su mergina, ji irgi iš Baltarusijos. Aš pagal tautybę baltarusis, ji iš Baltarusijos ir buvo dar vienas vyrukas, regis, graikų tautybės, bet, kiek supratau, jis norėjo likti Minske“, – sako vyras.

Po montažinio kadrų sujungimo jis priduria, kad skrido į Vilnių, bet jam bet kokiu atveju iš Vilniaus būtų reikėję grįžti į Minską, o iš ten – į Vitebską pas šeimą.

Vėliau televizijos kanalas paskelbė vaizdo įrašą, kuriame užfiksuotas dar vienas tariamas keleivis, – graikas Zisis Jasonas. Siužete jis sako, jog iš pradžių skrido į Vilnių, bet paskui būtų skridęs į Minską, kad pasimatytų su žmona.

Remiantis jo pasakojimu, likus 15 minučių iki nusileidimo keleiviams buvo pranešta, kad iškilo saugumo problema ir kad lėktuvas nusileis Minske.

Siužete rodoma, kad šalia jo sėdi moteris, ji verčia Z. Jasonu pristatomo vyro žodžius iš anglų kalbos į rusų. Ji tikina esanti Z. Jasono žmona.

Zisis Jasonas

Šie visi trys tariami keleiviai filmuoti kažkokiuose kabinetuose, jie akivaizdžiai jaudinasi.

Delfi primena, kad Minske nutupdytame „Ryanair“ lėktuve, skridusiame iš Atėnų į Vilnių, iš viso buvo 126 žmonės ir įgulos nariai, tačiau po nutupdymo Minske Vilnių pasiekė 121 keleivis.

Įtariama, kad trys žmonės galėjo būti iš KGB.

Tačiau kol kas Lietuvos teisėsauga sako tikslinanti skridusių keleivių duomenis, jų pilietybių neatskleidžia.

Lietuvos kriminalinės policijos biuro viršininkas Rolandas Kiškis pirmadienį sakė, kad tyrimo metu „pakankamai nuosekliai dėliojasi įvykio paveikslas“.

Kartu bendradarbiaujama su tarptautinėmis organizacijomis.

„Vakar jau pradėjome bendradarbiauti per Europolą, ten reziduojančius visų ES šalių ryšio karininkus. Su jais susisiekta ir vyksta tam tikri pokalbiai, išsiųsti tam tikri užklausimai užsienio partneriams dėl mums rūpimos informacijos tiek Europolo, tiek Interpolo kanalais“, – teigė R. Kiškis.

„Generalinė prokuratūra tam tikrus teisinės pagalbos prašymus jau rengia ir siunčia kartu su Kriminalinės policijos biuro tyrėjais tai pačiai Baltarusijai ir kitoms šalims, kurios susijusios su šiuo įvykiu“, – pridūrė jis.

Generalinės prokurorės pavaduotojas Gintas Ivanauskas pridūrė, kad viešumoje esanti informacija iš dalies atitinka tai, kas įvyko sekmadienį.

„Negalime tvirtinti, kad viešumoje sklandanti informacija visiškai atitinka tuos duomenis, kurie nustatomi tyrimo metu, bet nemaža dalimi taip“, – spaudos konferencijoje sakė G. Ivanauskas.

Jis teigė, kad tokio masto tyrimas gali trukti gana ilgai.

Teisėsauga teigia šiuo metu tirianti keletą iškeltų versijų, dabar šios versijos tikrinamos. Teisėsauga kol kas nekomentuoja, ar, be žurnalisto Ramano Pratasevičiaus bei jo draugės, Rusijos pilietės, studijuojančios Lietuvoje, Sofijos Sapegos, į Vilnių neatskridę asmenys galėjo būti specialiųjų tarnybų agentai.