Pagal šį teisės aktą daugelis pažangių saugumo priemonių nuo 2022 m gegužės mėn. taps standartine įranga ES rinkoje pardavinėjamuose naujų modelių automobiliuose. Tarp tokių yra išmanioji greičio pagalba (perspėjimas apie viršytą greitį); alkoblokas; perspėjimas apie vairuotojo mieguistumą ar dėmesio atitraukimą; avarinio sustojimo signalas; atbulinės eigos detektorius; taip pat eismo įvykio duomenų registratorius. Nuo 2024-ųjų daugelis šių priemonių taps privalomos ir naujai pagamintuose esamų modelių automobiliuose.

Avarinio sustabdymo bei perspėjimo apie išvažiavimą iš eismo juostos sistemos, šiuo metu privalomos sunkvežimiuose ir autobusuose, taps privalomos ir lengvuosiuose automobiliuose bei furgonuose, o padangų slėgio stebėjimo sistema, dabar privaloma lengvuosiuose automobiliuose, bus diegiama ir furgonuose, sunkvežimiuose bei autobusuose.

Autobusai ir sunkvežimiai privalės būti gaminami taip, kad jų vairuotojai lengviau pastebėtų dviratininkus bei pėsčiuosius ir gerokai sumažėtų „aklosios zonos“. Naujų modelių transporto priemonėms tai galios nuo 2025 m. lapkričio, o visiems naujai pagamintiems automobiliams – nuo 2028 m. lapkričio.

2017 m. ES keliuose žuvo daugiau nei 25 tūkst. žmonių, o dar 135 tūkst. buvo sunkiai sužeisti. EP pranešėja Róża Thun (Europos liaudies partija, Lenkija) pažymėjo: „Šios priemonės leis per artimiausius metus išsaugoti tūkstančius žmonių gyvybių. Mūsų prioritetas visuomet yra žmonių, ypač labiausiai pažeidžiamų, saugumas keliuose.“

Už šį teisės aktą balsavo 578 EP nariai, prieš – 30, o susilaikė 25. Jis jau suderintas su ES Taryba, todėl nebeliko kliūčių jam įsigalioti.