aA
„Sodra“ Lietuvoje pasibaigus karantinui, tačiau besitęsiant ekstremaliai situacijai, klientų aptarnavimo skyriuose ir toliau priims tik iš anksto užsiregistravusius gyventojus, rašoma pranešime spaudai.
Žinia planuojantiems vykti į „Sodrą“: bus priimami tik iš anksto užsiregistravę gyventojai
© DELFI / Andrius Ufartas

„Žmonės aktyviai naudojasi galimybe gyvai pasikonsultuoti su „Sodros“ specialistais – nuo birželio 1 d. atsidarius klientų aptarnavimo padaliniams, juose apsilankė 11 tūkst. gyventojų.

Kviesdami iš anksto registruotis apsilankymui „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriuose, ne tik užtikriname gyventojų ir mūsų darbuotojų saugumą, bet ir efektyviau planuojame darbą. Be to, klientai sutaupo laiko, nes nereikia priėmimo laukti eilėje. Vis dėlto didžioji dalis gyventojų sėkmingai visas paslaugas gauna mūsų elektroniniais kanalais“, – sako „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėjas Evaldas Mikutis.

Registruotis vizitui galima užpildžius registracijos formą „Sodros“ internetiniame puslapyje www.sodra.lt/registracija arba paskambinus telefonu 1883. Kiekvienas klientas, užsiregistravęs konsultacijai, gaus patvirtinimą ir bilieto numerį su tiksliu apsilankymo laiku.

Kaip ir anksčiau, daugeliu klausimu konsultuotis su „Sodros“ specialistais galima ir telefonu 1883. Per dieną „Sodros“ informacijos centras sulaukia apie 4,5 tūkst. skambučių.

Svarbu žinoti, kad pasibaigus karantinui nebeliks galimybės teikti prašymus telefonu. Tai galima padaryti „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriuose iš anksto užsiregistravus vizitui, arba internetu.

Prisijungęs prie asmeninės „Sodros“ paskyros www.sodra.lt/gyventojui arba www.sodra.lt/draudėjui kiekvienas vartotojas gali pateikti prašymus, paklausimus, bendrauti realiuoju laiku (chat), suformuoti reikiamus duomenis.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(3 žmonės įvertino)
1.3333

Top naujienos

Konfliktas su Kinija įsisiūbuoja: Lietuvos verslas jau kuria įmones kitose šalyse (16)

Lietuvos ir Kinijos santykiams aštrėjant, Lietuvos verslas griebiasi šiaudo. Iš Kinijos...

Įmonės, kurioje vidutinis atlyginimas siekia 4,5 tūkst. eurų, vadovė Kavaliauskienė: amerikiečiai taip pat turi, ko iš mūsų mokytis

Trečiadienį Vilniuje, šalia Lazdynų, iškilusiame naujame verslo parke „ Business Garden Vilnius...

Justina Maciūnaitė | D+

NT verslininkas Kęstutis Vanagas: apie kainų augimą, naujos kartos daugiabučius ir sublizgėjusį miestą, kuriame būstas atsiperka greičiau

Nei NT kainų kilimas, neišsenkantis lietuvių noras įsigyti būstą jau nieko nebestebina. Tačiau...

Arūnas Spraunius | D+

Mūsų laukia paskutinis Žemės amžius, nebent COVID-19 pandemija žmonijai padės atsikvošėti

„Associated Press“ rugsėjo 6 dieną paskelbė žinią apie Graikijos vyriausybės sprendimą...

Aurelijus Veryga įvertino Editos Mildažytės situaciją: dabar svarbiausia neneigti problemos ir ieškoti pagalbos

Buvęs Sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga neliko abejingas šių dienų aktualijai,...

Europa susiduria su didžiausiu verslo kreditų pasiūlos deficitu nuo 2005-ųjų

Verslo obligacijų, kuriomis investuotojai gali prekiauti Europoje, kiekis susitraukė pirmą kartą...

Lietuviai atrado, kaip atkurti pelkes, kuriose iškastos durpės (1)

Ar galima atkurti pelkes po durpių kasybos? Mokslininkai sako, kad taip: durpių išteklių telkiniai...

Pirmą kartą nepriklausomos Lietuvos istorijoje: po 12 val. kelionės į Vilnių atvyko ekspresas iš Talino (455)

Antradienį 21:00 į Vilniaus geležinkelio stotį atvyko specialus geležinkelio ekspresas iš...

Po skaudžios netekties medikas paaiškino, kokia liga labiausiai kamuoja darbingo amžiaus jaunus žmones: čia yra paradoksas (187)

Visuomenę ir vėl sukrėtė žinia apie iš gyvenimo pasitraukusį mediką. Praėjusį penktadienį,...