A. Širinskienė teigė, kad minėtieji kandidatai savo privačių interesų deklaracijose laiku nenurodė rinkimų kampanijos metu gautų aukų. Seimo narė prašė VTEK šią aplinkybę įvertinti.

VTEK atkreipia dėmesį, kad, vadovaujantis Politinių kampanijų finansavimo ir finansavimo kontrolės įstatymo nuostatomis, duomenys apie aukotoją, aukos gavėją ir aukos dydį yra skelbiami viešai Vyriausiosios rinkimų komisijos interneto svetainėje. VTEK vertinimu, reikalavimas privačių interesų deklaracijoje nurodyti kandidato į Lietuvos Respublikos prezidentus gautas aukas netaikytinas besąlygiškai visais atvejais. Pareigas valstybinėje tarnyboje einantis politinės kampanijos dalyvis privačių interesų deklaracijoje nurodyti aukotojus privalėtų tik tuomet, jei aukotojai jam keltų tiesioginio ir akivaizdaus interesų konflikto grėsmę. Pabrėžtina, kad interesų konfliktas negali būti įrodinėjamas prielaidomis, spėlionėmis, hipotezėmis, o kiekvienu konkrečiu atveju turi būti nustatytas interesų konflikto požymių akivaizdumas.

VTEK neturi duomenų, kad I. Šimonytei, kaip Seimo narei, būtų iškilęs akivaizdus ir tiesioginis interesų konfliktas dėl asmenų, kurie aukomis parėmė jos prezidentinę kampaniją. O kandidatas G. Nausėda nelaikytinas valstybinėje tarnyboje dirbančiu asmeniu, kaip tai apibrėžia Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymas.