Valstybės lygio ekstremaliosios situacijos valstybės operacijų vadovo sprendime nustatyta, kad renginį organizuojantys asmenys, vykdantys dalyvių registravimą elektroniniu būdu, turi surinkti šiuos asmens duomenis: vardą, pavardę, telefono ryšio numerį, gyvenamosios vietos informaciją (gatvės pavadinimas, namo numeris, buto numeris, miestas, savivaldybė, šalis).

Ketvirtadienį spaudos konferencijos metu paklaustas, kaip bus užtikrinama, kad šių duomenų renginių organizatoriai nepanaudotų kitiems tikslams, ministras sakė besitikintis, kad taip nebus.

„Kiekviena įstaiga, institucija arba organizatorius, kuris tokius duomenis rinks, turi pasiskirti už duomenų valdymą, rinkimą atsakingą asmenį su aiškiai apibrėžtomis atsakomybėmis, kad jis negali duomenų niekam perduoti. (...) Po tam tikrų pasitarimų su duomenų apsaugos specialistais ir buvo įvardyti, kokie duomenys yra svarbūs, ką reikia surinkti, ir buvo nustatytas terminas, per kiek laiko, jeigu neprireikia, tuos duomenis reikia sunaikinti. Tai berods 21 diena“, – nuotolinėje spaudos konferencijoje sakė A. Veryga.

Pasak jo, minėti duomenys pasirinkti tam, kad būtų galima su asmeniu susisiekti, atsekti, kur jis gyvena, su kuo galėjo turėti kontaktą.

Taip pat numatyta, kad, jei organizatoriai registruoti asmenų negali, renginyje leidžiama dalyvauti ne daugiau kaip 300 žiūrovų. Pasak A. Verygos, šis skaičius pasirinktas kartu su epidemiologais įvertinus rizikas.

„Tai sutarimo klausimas. Buvo kalbėtasi su epidemiologais, vertinant rizikas“, – sakė ministras.