Prieš kelias dienas valdančiosios Seimo LVŽS frakcijos seniūnas, „valstiečių“ lyderis R. Karbauskis paskelbė tekstą „Už mus šnekės padaryti darbai“ ir jame pareiškė, kad prieš jį ir partiją pagal iš anksto parengtą planą veikia žiniasklaidos priemonės, kurias neva pasiekia lėšos iš finansiškai stiprių interesų grupių, nenorinčių pokyčių alkoholio kontrolės ar kitose srityse.

Tačiau kaip rodo Vyriausiosios rinkimų komisijos (VRK) viešinamos partijų ataskaitos apie politinę reklamą, per Seimo rinkimus LVŽS už žiniasklaidos ir viešųjų ryšių specialistų paslaugas sumokėjo daugiausia iš visų partijų – 1,124 mln. eurų.

Apžvalgininkų teigimu, „valstiečių“ mokami straipsniai pasižymėjo agresyvia retorika.

Pasak komunikacijos konsultanto Arijaus Katausko, „visų šių žinių esmė buvo mesti šešėlį ant tų, kurie jau buvo valdžioje“.

„Valstiečių“ didžiausių konkurentų per rinkimus socialdemokratų išlaidos reklamai siekė 586 tūkst. eurų, Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų (TS-LKD) – 592 tūkst. eurų.