"Lietuvos avialinijų" lėktuvas SAAB 2000, iš Vilniaus į Kopenhagą gabenęs 13 keleivių, buvo priverstas avariniu būdu nusileisti Palangos oro uoste. Incidentas įvyko vakar, apie 7.45 val., nepraėjus nė valandai nuo skrydžio pradžios, rašo dienraštis "Respublika"
Lėktuvas, plane
Lėktuvas jau buvo praskridęs Palangą, kai apsaugos sistemos pilotams pranešė, jog kilo problemų variklyje. Įgula nusprendė leistis Palangoje.

Aptikusi gedimą variklyje, apsaugos sistema pradeda automatiškai išjungti variklį. Tūpti Palangoje lėktuvo įgula nusprendė pastebėjusi, kad sraigtas atsidūrė minimalaus pasipriešinimo padėtyje.

Per incidentą nenukentėjo nė vienas iš keleivių ir keturių įgulos narių.

Kaip BNS sakė Civilinės aviacijos administracijos direktoriaus pavaduotojas Alvydas Šumskas, iki antradienio vakaro inžinieriams nebuvo pavykę nustatyti gedimo priežasčių, tad šis darbas bus tęsiamas trečiadienį.

A.Šumsko teigimu, pagal tarptautinę klasifikaciją šis incidentas vertinamas kaip rimtas.

LAL turimi trys lėktuvai SAAB gali tūpti ir su vienu veikiančiu varikliu.

Spaudos teigimu, dalis keleivių grįžo į Vilnių, kiti aviakompanijos "Lietuva" lėktuvu iš Palangos išskrido į Malmę (Švedija).

LAL turimi SAAB 2000 dėl įvairių gedimų priversti leistis jau ne pirmą kartą.

Pavyzdžiui, praėjusio balandžio pradžioje dėl hidraulinės sistemos gedimo teko leistis taip pat į Kopenhagą skridusiam lėktuvui. Tąsyk reisinis lėktuvas nuleistais ratais grįžo į Vilnių.

Šis incidentas ore buvo jau devintas nuo 1999-ųjų, kai "Lietuvos avialinijos" pradėjo eksploatuoti švedų gamybos SAAB 2000. Laimė, žmonės nė karto nenukentėjo.

Pernai vasari vienas laineris dėl gedimų nepakilo skristi iš Kijevo į Vilnių, kitas - iš Vilniaus į Taliną. Tą patį mėnesi lakūnams teko išjungti vieną sugedusį variklį 4 kilometrų aukštyje, kai lėktuvas skrido iš Vilniaus į Berlyną. Be to, 6 kilometrų aukštyje hermetiškumą prarado švedų gamybos dvimotorio orlaivio, skrendančio iš Vilniaus į Taliną, salonas.

ELTA
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Rimtas perspėjimas Europos gyventojams: jūsų naivumas – labai pavojingas (141)

Pastaraisiais metais Europoje ne sykį skambėjo krikščionybę priėmusių eksmusulmonų...

Ginekologai apie populiarią higienos priemonę: mirtinas sindromas progresuoja labai greitai (1)

Šįkart te suklūsta moterys ir merginos, kurios naudoja tamponus . Ši moterų higienos priemonė...

Svajonių telefonų kopijas siūlo įsigyti atvirai ir pigiai (42)

Telefonai „ iPhone X “ ir „Samsung Galaxy S7“ už 140 eurų? Kas gi nesusiviliotų tokia...

Romas Sadauskas-Kvietkevičius. Ar kolchozus pripažinsime savo, o ne okupantų istorijos dalimi? (61)

Kai Seimo sveikuolis Dainius Kepenis pasiūlė statyti bendrą paminklą stribams ir partizanams,...

Rekordinis „Lietuvos ryto“ tritaškių lietus paskandino „Lietkabelį“ (24)

Daugiau tritaškių nei dvitaškių pataikęs Vilniaus „Lietuvos rytas“ (16-4) iškovojo...

Pirmą kartą Dakare finišavęs Žala: negaliu suprasti, kad jau baigėsi (71)

Trečias kartas nemelavo. Po dviejų nesėkmių Dakaro ralyje trečiąkart dalyvavęs Vaidoto Žalos...

Prekybos centro „Ozas“ aikštelėje užsidegė automobilis (2)

Šeštadienį į prekybos ir pramogų centrą „ Ozas “ suskubo ugniagesiai: antrame aukšte...

Tarp paauglių plinta nauja grėsminga mada: kvailumu lenkia viską, kas buvo iki šiol (290)

Užsienyje ėmė plisti naujas iššūkis , kvailumu greičiausiai lenkiantis daugumą prieš tai...

Kur ir kaip gauti leidimus žvyrui iš mažųjų karjerų

Kas ir kokiu tikslu gali naudotis seniūnijos žinioje esančiais mažaisiais karjerais? Kiek iš jų...

Kelio remontas pykdo: vienas darbininkas kasa, o penki stovi ir žiūri (177)

Iš Klaipėdos uoste veikiančių terminalų vedančio Jūrininkų prospekto kelio dangos...