„Du mūsų darbuotojai – vienas Vilniuje ir vienas Ukmergėje pranešė apie teigiamus COVID-19 testus, dar vienas atvejis Vilniuje tiriamas, todėl uždarome pastatus, kuriuose šie specialistai dirbo, ir laikysimės visų reikalaujamų procedūrų.

Klientų tiesiogiai neaptarnaujame nuo pat karantino pradžios. Kadangi tokiai situacijai ruošėmės, esame pasirengę laikinai svarbiausias šių skyrių funkcijas perduoti kitiems padaliniams, kad užtikrintume veiklos tęstinumą.

Gyventojai neturėtų pajusti paslaugų sutrikimų – visos išmokos turėtų būti paskirtos ir išmokėtos laiku“, – sako „Sodros“ direktorė Julita Varanauskienė.

Šiuo metu visas „Sodros“ paslaugas ir konsultacijas gyventojai gali gauti internetu, prisijungę prie asmeninės paskyros gyventojui www.sodra.lt/gyventojui bei paskambinę telefonu 1883. Šiais kanalais galima pateikti prašymus, dokumentus, gauti asmeninę informaciją apie socialinį draudimą.

Karantino metu gyventojų skambučių srautas yra išaugęs, todėl „Sodra“ kantrybės ir supratingumo susidariusioje situacijoje.

Visą bendrą informaciją apie išmokų skyrimą ir mokėjimą, pensijų pristatymą ir kita rasite interneto svetainėje www.sodra.lt, o aktualiausią informaciją karantino laikotarpiu – specialioje skiltyje www.sodra.lt/lt/situacijos/svarbi-informacija-draudejams-gyventojams-covid-19