„Tai, ką siūlo absoliučiai visi kandidatai į Vilniaus miesto postą, išskyrus mane, yra spręsti miesto kamščių problemą naudojant dar daugiau betono, dar daugiau benzino ir dar daugiau asfalto.

To rezultatas bus tai, kas vadinama sužadintos paklausos efektu, ta prasme, kuo mes daugiau padarome infrastruktūros automobiliams, tuo daugiau automobilių bus miesto gatvėse. Tad pagrindinis pasiūlymas šią problemą spręsti tvariai, diversifikuojant mieste judėjimo infrastruktūrą, tiesiant dviračių takus, gerai prižiūrint pėsčiųjų takus, skatinant dalinimosi automobiliais platformas ir tokiu būdų sukurti paskatas Vilniečiams judėti tokiais būdais”, – pirmadienį „Delfi” televizijai komentavo T. V. Raskevičius.

Politikas tvirtino, kad daugiau nei du trečdaliai Vilniaus gyventojų gyvena mažesniu nei 15 kilometrų spinduliu nuo savo kasdienės „tikslo vietos”. Tad, jo manymu, egzistuojant tinkamai infrastruktūrai, didžioji dalis Vilniaus galėtų išsiversti be asmeninių automobilių.

„Apie 70 proc. vilniečių, šiuo metu sostinėje gyvena ne didesniu kaip 15 kilometrų spinduliu nuo kasdieninio savo susisiekimo ir tikslo vietos.

Tai iš esmės reiškia, kad Vilniuje yra įmanomos visos judėjimo priemonės, ne tik automobiliai”, – tvirtino kandidatas į merus.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)