„Rankos dreba, veidas dega“, – savo būseną vos ištrūkus iš lifto DELFI apibūdino Gražina. Vis dėlto, jos teigimu, labiausiai šioje situacijoje nustebino administracijos reakcija. „Mums buvo šokas, o administracija pasakė laukti, kad kai atsilaisvins (avarinės tarnybos darbuotojai – DELFI) – atvažiuos“, – teigė moteris.

Gražina pasakoja, kad lifte užstrigo kartu su nepažįstamu vaiku: „Niekas nepasiteiravo, kaip jaučiamės, ar nėra vaikų. Su tuo berniuku bandėme juokauti, kažką kalbėti, nes matėsi: akys išpūstos...“

Lifte užstrigusi Gražina iš pradžių pagalbą bandė prisikviesti spausdama avarinės pagalbos mygtuką, tačiau, anot jos, tai nesuveikė. „Yra mygtukas, skambinome juo, bet nieko. Tada pradėjome skambinti telefonu ir prisiskambinome kažkokiai apsaugai“, – pasakojo DELFI skaitytoja.

Beje, ji pridūrė, kad teko paplušėti, kol rado tinkamus kontaktus pasikviesti pagalbą: „Avarinės numeris nuplėštas, o administracijos buvo nuolatos užimtas.“ Moteris nufotografavo lifte esančius pagalbos telefonus, nuotraukoje matyti, kad dėl nuplėšto kampo neįmanoma suprasti avarinės tarnybos numerio.

PC "Ozas" liftas

Gražinos teigimu, liftas nepermatomas, tad trys asmenys pusvalandį buvo įkalinti tarp metalinių sienų. „Neaišku, trūks kas nors, kris ar nekris“, – būseną užstrigus lifte apibūdino Gražina.

Ištrūkusi iš lifto Gražina kreipėsi į administraciją ir prekybos centro valdytoją. „Iš administracijos iš karto nuėjau pas valdytoją, paklausiau, ar tai normalu, pasakė: „Taip, normalu, tai liftas, galėjote ir valandą prasėdėti.“ Nei atsiprašau, nei nieko. Čia nenormalu, o juk su mumis buvo vaikas, bet niekas nei paskambino, nei pasiteiravo, ar reikia ko nors. Gal maži vaikai buvo? Jie nieko nežinojo, žinojo tik kad yra tokia situacija“, – piktinosi Gražina.

Moters teigimu, mažamečio berniuko, kuris buvo užstrigęs lifte, niekas nei ieškojo, nei pasitiko. „Kai jis išlipo, pasakiau jam, kad nebevažiuotų liftu, kad liptų laiptais“, – teigė moteris.

PC „Ozas“ bendruoju numeriu atsiliepusi moteris teigė, kad negali komentuoti, tad patarė susisiekti su administracija. Iki šiol PC „Ozas“ atstovai DELFI nepateikė komentaro dėl lifte užstrigusių asmenų.

Papildyta 16 val. 56 min.

Prekybos ir pramogų centro „Ozas“ direktorė Inga Navickaitė DELFI teigė, kad apgailestauja dėl susidariusios situacijos ir teigia, kad žmonės buvo išlaisvinti praėjus 24 minutėms po pranešimo apie užstrigusį liftą.

„Tokie atvejai, kai žmonės užstringa lifte, nėra dažni, tačiau jų pasitaiko. Liftus aptarnaujanti bendrovė, esant tokiai situacijai, yra įsipareigojusi atidaryti liftą per 1 val. Pranešimas apie užstrigusius lifte žmones gautas 12:30 val., avarinė tarnyba atvyko ir atidarė liftą 12:54 val.“, – teigė I. Navickaitė.

Prekybos centro direktorės teigimu, po pranešimo apie lifte užstrigusius žmones, saugos darbuotojas bandė susisiekti su lifte buvusiais žmonėmis ir pasidomėti, kaip jie jaučiasi, tačiau nepavyko. „Liftuose yra sumontuoti varpelio formos pagalbos mygtukai, kad klientai galėtų tiesiogiai susisiekti su saugos tarnyba. Nutikus tokiam atvejui geriausia skambinti tokiu būdu. Be šios galimybės lifte buvo nurodyti informacijos bei apsaugos tarnybos telefonai, – teigė I. Navickaitė. – Vadovaudamasis instrukcijomis, saugos darbuotojas teigia bandęs susisiekti su lifte įstrigusia moterimi, informuoti, kad avarinė tarnyba jau važiuoja bei paklausti, ar viskas gerai, tačiau moteris neatsiliepė.“

I. Navickaitės teigimu, po incidento buvo peržiūrėtas vaizdo įrašas, kuriame matyti, kad iš tiesų lifte buvo įstrigę trys asmenys, kaip ir teigė su DELFI susisiekusi Gražina. „Peržiūrėjus vaizdo įrašą matyti, jog lifte buvo įstrigę vyras su moterimi bei paauglys. Administracijos darbuotojas moters atsiprašė dėl įvykio, tačiau klientė nebuvo nusiteikusi bendradarbiaujant aptarti situaciją, – teigė prekybos centro direktorė. – Apgailestauju dėl įvykusio incidento ir patirtų nepatogumų. Būtinai dar kartą peržiūrėsime incidentų valdymo tvarką.“