„Apvažiavau dabar labai daug mokyklų, rajonų, susitikau su kokiais aštuoniais mokyklų direktoriais, su daug mokytojų, ir tos bendros problemos jos kyla iš (etatinio darbo apmokėjimo. - ELTA) įgyvendinimo, tikrai ne iš pačios sistemos“, - pirmadienį aiškino V. Pranckietis. Pasak Seimo vadovo, kai kurių jo lankytų mokyklų pavyzdžiai rodo, kad, tinkamai įgyvendinus reformą, mokytojų atlyginimai žymiai padidėjo.

„Kalbėjau su viena direktore, pas kurią viskas yra įgyvendinta, ir ji man rodė, kaip ji tai įgyvendino. Tai kiekvienas mokytojas ant lapo surašė, ką jis darytų. Po to ji tikrino, žiūrėjo, svarstė kolektyve, ar jis tą daro, kiek jam verta valandų už tai duoti, jie išsidalino (valandas. - ELTA) puikiai, ministerijos gavo patvirtinimą, kad tokia sistema veikia, ir jie visi patenkinti“, - gerąja neįvardintos mokyklos praktika dalinosi V. Pranckietis.

Galiausiai V. Pranckietis užsiminė, kad, pirmadienį kalbėdamas su opozicijos atstovais apie streikuojančių pedagogų reikalavimus, jis pasiūlęs įsteigti neformalią grupę, kuri Seime rūpintųsi švietimo reikalais ir užsiimtų parlamentine kontrole.

„Pasiūliau, kad sudarykime grupę Seimo narių, kol kas neformalią, po to galbūt formalizuotume, kuri rūpintųsi švietimu - švietimiečiai dalyvautų švietimo parlamentinėje kontrolėje“, - kalbėjo Seimo vadovas.