AB "Smiltynės perkėla" direktorius Algimantas Žukauskas Eltos korespondentui sakė, kad, renkantis keltą statysiančią kompaniją, pagrindinis dėmesys bus skiriamas iš anksto iškeltiems techniniams reikalavimams. Anot direktoriaus, naujasis keltas turi būti patogus įvažiuoti automobiliais, komfortiškas keleiviams, manevringas ir ekonomiškas. Taip pat svarbu, kad jis turėtų galingą variklį ir galėtų dirbti žiemą, kai laivybą Kuršių mariose apsunkina ledai, galėtų gabenti maždaug 45 lengvuosius automobilius.
Naujam keltui pirkti bendrovė "Smiltynės perkėla" ketina imti paskolą arba įsigyti išperkamuoju būdu. Kokia bus laivo kaina, kol kas neaišku, tai paaiškės tik oficialiai paskelbus konkurso rezultatus. Planuojama, kad keltas darbą uostamiestyje pradės dar šiemet, mat dabar "Smiltynės perkėla" turi 5 keltus, iš kurių seniausiems - jau maždaug 30 metų.