Ieškos būdų, kaip išnaudoti turinio gausą

G. Oganauskas tikina sau išsikėlęs du tikslus – didinti LRT turinio skaidą ir įvairovę: „Turinio yra begalė, todėl būtina integracija į visas LRT kuriamas platformas – radijo, televizijos, portalo. Imsimės priemonių, kad sukurta medžiaga pasiektų kiekvieną vartotoją.“

LRT generalinės direktorės pavaduotojui antrina ir R. Baltaduonis, teigiantis, kad LRT sukuriamo turinio kiekis yra sunkiai aprėpiamas, todėl be galo svarbu susitelkti į tikslingos auditorijos ieškojimą ir pasiekimą. G. Oganauskas taip pat skatina nepamiršti ir jaunųjų vartotojų bei jų naudojamų technologijų.

„Tarkime, jeigu rodo „Panoramą“, norime, kad į mobiliąją programėlę ateitų pranešimas apie jos pradžią, o transliacija vyktų ne tik per televiziją, bet ir per radiją ir feisbuką. Manau, kad kiekvienai laidai bandysime sukurti planą, siekiant kuo efektyviau pateikti turinį skirtingose LRT platformose. Norime kurti įprotį, kad reikia žiūrėti ir klausyti būtent LRT“, – užtikrintai kalba G. Oganauskas.

Portalą būtina gaivinti, o radiją – pagirti

Naujieji LRT darbuotojai sutaria, kad didžiausią dėmesį reikėtų skirti LRT.lt portalo kaip lyderio pozicijos stiprinimui. Tą padaryti iki šiol, anot jų trūko, ilgalaikės vizijos.

„Portalas šiuo metu funkcionuoja, bet kaip trečias brolis Jonas lietuvių pasakose, kuris yra tik tam, kad būtų. Nieko nestebina ir tai, kad pagal nutylėjimą LRT suprantame siauriau – tik kaip televizijos kanalą, o portalą – mediatekos šaltinį. Tačiau LRT iš esmės yra labai perspektyvus ir daug iššūkių reikalaujantis projektas, todėl norime, kad į portalą užėjęs lankytojas niekada ir nebeišeitų“, – tikina Interneto departamento vadovas, pirmąją darbo dieną užsiėmęs situacijos analize.

Ričardas Baltaduonis
G. Oganausko manymu, LRT radijas juda teisinga linkme: „Pats esu nuolatinis LRT radijo klausytojas ir manau, kad jis puikiai atlieka misiją, kurią pats sau esu išsikėlęs. Svarbiausia, kad radijas neprarastų savo turimų pozicijų ir konkuruotų su sparčiai populiarėjančiais komerciniais kanalais.“

Naujasis LRT generalinės direktorės pavaduotojas G. Oganauskas žiniasklaidoje dirba 25 metus, iš kurių pastaruosius 17-ika praleido DELFI kūrybinėje grupėje.

„Žiniasklaidoje dirbu nuo 16 metų, o su M. Garbačiauskaitė-Budriene esu pažįstamas nuo studijų laikų. Tiesa, pastaruosius 17 metų ji buvo tiesioginė mano vadovė, o dabar pradėsime naują iššūkį LRT“, – pasakoja pavaduotojas.

Naujasis Interneto departamento vadovas R. Baltaduonis įkūrė portalą lrytas.lt ir ilgus metus dirbo jo vadovu, o pastaraisiais metais vadovavo didžiausiam internetinės reklamos tinklui Lietuvoje.

„Tikiuosi, jog turima patirtis padės LRT grupei tapti inovatyviai visose platformose“, – LRT.lt anksčiau teigė R. Baltaduonis.