Birželio 24 dieną NATO oro policijos naikintuvai atpažino RF orlaivį IL-76, skridusį tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. IL-76 skrido be veikiančio radiolokacinio atsakiklio, skrydžio planą turėjo, radijo ryšį su Regioniniu skrydžių valdymo centru (RSVC) palaikė.

Birželio 25-ąją NATO oro policijos naikintuvai atpažino RF orlaivį AN-12 ir jį lydinčius du orlaivius SU-27, skridusius tarptautine oro erdve iš RF Kaliningrado srities į RF žemyninę dalį. AN-12 skrido be veikiančio radiolokacinio atsakiklio, skrydžio planą turėjo, radijo ryšį su RSVC palaikė.

Birželio 26 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino RF orlaivį TU-214, skridusį tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. TU-214 skrido be veikiančio radiolokacinio atsakiklio, skrydžio planą turėjo, radijo ryšį su RSVC palaikė.

Tą pačią dieną NATO oro policijos naikintuvai atpažino RF orlaivį IL-76, skridusį tarptautine oro erdve iš RF Kaliningrado srities į RF žemyninę dalį. IL-76 skrido be veikiančio radiolokacinio atsakiklio, skrydžio planą turėjo, radijo ryšį su RSVC palaikė.

Birželio 29 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino RF orlaivį IL-22, skridusį tarptautine oro erdve iš Kaliningrado srities į Rusijos žemyninę dalį. IL-22 skrido su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, skrydžio planą turėjo, radijo ryšį su RSVC irgi palaikė.

Tą pačią NATO oro policijos naikintuvai atpažino dar du orlaivius SU-27, skridusius tarptautine oro erdve iš Rusijos žemyninės dalies į Rusijos žemyninę dalį. Orlaiviai SU-27 skrido be veikiančio radiolokacinio atsakiklio, skrydžio plano neturėjo, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.