Spalio 5-ąją NATO oro policijos naikintuvai perėmė ir atpažino du Rusijos Federacijos orlaivius SU-30, skridusius maršrutu Kaliningrado sritis – tarptautinė oro erdvė – Rusijos Federacijos žemyninė dalis. Orlaiviai SU-30 skrido be skrydžio plano, be radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšio su Regioniniu skrydžio centru (RSVC) nepalaikė, pažymima Krašto apsaugos ministerijos pranešime.

Spalio 8 d. NATO oro policijos naikintuvai perėmė ir atpažino Rusijos orlaivį SU-24, skridusį maršrutu Kaliningrado sritis – tarptautinė oro erdvė – Kaliningrado sritis. Orlaivis SU-24 skrido be skrydžio plano, be radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšio su RSCV nepalaikė.

Spalio 9 d. NATO oro policijos naikintuvai perėmė ir atpažino Rusijos Federacijos orlaivį AN-72, skridusį iš RF žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Orlaivis AN-72 skrido su skrydžio planu, be radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšį su RSVC palaikė.

Spalio 10-ąją NATO oro policijos naikintuvai perėmė ir atpažino Rusijos orlaivį AN-72, skridusį iš RF žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Orlaivis AN-72 skrido su skrydžio planu, be radiolokacinio atsakiklio, tačiau radijo ryšį su RSVC palaikė.

Tą pačią dieną NATO oro policijos naikintuvai perėmė ir atpažino Rusijos Federacijos orlaivį SU-34, skridusį maršrutu Kaliningrado sritis – tarptautinė oro erdvė – Rusijos žemyninė dalis. Orlaivis SU-34 skrido su skrydžio planu, be radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.