Gegužės 25-ąją Baltijos šalių oro erdvę saugantys NATO naikintuvai atpažino Rusijos orlaivį AN-26, skridusį tarptautine oro erdve iš Kaliningrado srities į Rusijos žemyninę dalį. AN-26 skrido su iš anksto pateiktu skrydžio planu, be radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšį su Regioniniu skrydžių valdymo centru (RSVC) palaikė.

Gegužės 27 d. NATO naikintuvai skrido perimti ir atpažinti, tikėtina, Rusijos orlaivio SU-27, skridusio tarptautine oro erdve iš Kaliningrado srities, Lietuvos skrydžių informacijos regione apsisukusio ir grįžusio į Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido be skrydžio plano, be radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšio su RSVC nepalaikė. Orlaivio perimti ir atpažinti nepavyko.

Gegužės 27-ąją NATO naikintuvai atpažino orlaivį SU-30SM, skridusį tarptautine oro erdve iš Rusijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido su radiolokaciniu atsakikliu, su skrydžio planu, radijo ryšį su RSVC palaikė.

Gegužės 28-ąją NATO oro policijos naikintuvai atpažino orlaivį AN-12, skridusį tarptautine oro erdve iš Rusijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį, taip pat atpažino orlaivį AN-26, skridusį tarptautine oro erdve iš Kaliningrado srities į žemyninę Rusijos dalį. Orlaiviai skrido be radiolokacinių atsakiklių, su skrydžių planais, radijo ryšį su RSVC palaikė.

Tą pačią dieną NATO naikintuvai atpažino orlaivius AN-12 ir AN-26, skridusius tarptautine oro erdve iš Rusijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį, taip pat atpažino AN-12, skridusį tarptautine oro erdve iš Kaliningrado srities į žemyninę Rusijos dalį. Orlaiviai skrido be radiolokacinių atsakiklių, su skrydžių planais, radijo ryšį su RSVC palaikė.