Pasak jo, kelių dienų iškėlimo operaciją planuojama pradėti sausio 2 dieną. Keliant laivą, narai mėgins nustatyti, kodėl "Nerija" nugrimzdo į dugną.

Anksčiau apžvalginėms ekskursijoms po uostą ir kelionėms į Jūrų muziejų naudota "Nerija" pastaruosius šešerius metus stovėjo nenaudojama prie Smiltynės perkėlos krantinės.

Manoma, kad laivas trečiadienį vidurnaktį nuskendo nuo šalčio susprogus vamzdžiams laivo dugne ir atsiradus kiaurymėms, per kurias ėmė sunktis vanduo.

Incidento metu laive žmonių nebuvo. Nors laive nebuvo kuro, į marias pateko nedidelis kiekis tepalų, kurių surinkimas buvo tęsiamas ir ketvirtadienį.

Pasak V.Kuznecovo, laivo iškėlimo darbai kainuos "dešimtis tūkstančių litų". Juos "Smiltynės perkėla" sumokės laivą ištrauksiančiai bendrovei "Klaipėdos narų servisas".

Kitas praėjusį sekmadienį nukentėjęs laivas "Donna" ketvirtadienį tebeplūduriavo laivagaliu paniręs į vandenį prie bendrovės "Vakarų laivų remontas" krantinės.

Bendrovėje BNS informavo, kad kol kas mėginama susisiekti su "Donnos" savininkais - Kaliningrado srities bendrove "Rico Maritime", kurie jau metus nesirūpina Klaipėdoje paliktu laivu.

Kol ieškoma laivagaliu nugrimzdusio laivo savininkų, "Vakarų laivų remonto" iškviesti narai apžiūrinėja "Donnos" korpusą, mėgindami nustatyti nelaimės priežastį.

Manoma, kad abiejų avarijų priežastimi galėjo tapti laivo vamzdynuose užšalęs vanduo.