Smiltynės perkėlos bendrovės direktorius Algimantas Žukauskas sakė, kad lengvojo automobilio kėlimo per Kuršių marias savikaina yra maždaug 25 litai. Todėl Smiltynės perkėla per metus patirtų apie 700-800 tūkstančių litų nuostolių. Jiems kompensuoti ketinama skirti pinigų iš Automobilių kelių fondo.
Už kėlimą surinkti pinigai bus naudojami keltams eksploatuoti ir algoms mokėti. Ketinama imti paskolą naujojo kelto statybai, o ją gražinti iš uždirbto pelno.
Kels dvi įmonės
Anot A. Žukausko, Neringos meras Stasys Mikelis paskubėjo sakydamas, kad Smiltynės perkėlos skaidymas ir privatizacija įvyks artimiausiu metu. Tam dar reikia Vyriausybės nutarimo. Metų pabaigoje ketinama priimti sprendimą, kad Smiltynės perkėla bus padalinta į dvi įmones.
Naujoji perkėla liks Smiltynės perkėlos bendrovės nuosavybe, o senojoje šeimininkaus kita bendrovė, kuri bus privatizuota. Į Šiaurės ragą Senoji perkėla šį sezoną perkelta dar nebus.
Senosios perkėlos privatizacija vyks tik keltus iš Danės upės perkėlus į Šiaurės ragą. “Žmonės galės rinktis, kur keltis, - sakė Smiltynės perkėlos direktorius. - Tarp perkėlų bus konkurencija ir niekas nepasakys, kad esame monopolistai”.