Kelte daugiausia buvo žmonės, besikeliantys su lengvaisiais automobiliais, tai yra grįžtantys iš Neringos po savaitgalio namo. Be mašinos tebuvo tik vienas dviratininkas ir žvejys.

Sušalti keleiviams pavojus negrėsė, nes laive yra šildoma keleivių salė. Tačiau daugelis jų mieliau sėdėjo mašinose, nei ėjo į saloną, nors kapitono buvo kviečiami pasivaišinti kava.

13.30 val. buvo paprašyta LKAB "Klaipėdos Smeltė" vilkiko "Gintaras" pagalbos. Bet ir jis parvilkti "Nemuno" dėl tų pačių ledų neįstengė. Tačiau jis suko aplink keltą ratus, laužė ledą, ir "Nemunas" pamažu artėjo prie krantinės ir buvo prišvartuotas apie 15 val.

Keleiviai, susėdę į mašinas, smarkiai pypino ir skubiai išvažiavo iš perkėlos. Vienas vyriškis sakė: "Tiesiog prišalom mariose. Manyčiau, imant tokius pinigus už kėlimą keltu, suteikiamas labai prastas servisas. Kalčiausias, žinoma, oras."

Kelto kapitonas sakė, jog keleiviai piktinosi denyje, tačiau ant tiltelio nebuvo nė vienas užlipęs.

AB "Smiltynės perkėla" direktorius Algirdas Žukauskas sakė, jog tuo, kad ledai būtų pralaužyti, privalo rūpintis Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija ir apmokėti išlaidas. Tačiau net jam paprašius uosto dispečerinės atsiųsti galingesnį vilkiką, nes leduose įstrigusiame kelte buvo žmonės, tai nebuvo greitai padaryta. Tik po to, kai kelto "įkaitai" buvo išlaisvinti, pasirodė atsiūstas vilkikas.

Kalbinti įvykio liudytojai tvirtino, kad taip nutinka todėl, jog ledus sulaiko laivų krovos kompanijos "Bega" pirsas. Anksčiau, kol pirso nebuvo, ledai išplaukdavo į jūrą ir tokių problemų nekildavo. Dabar žiemą "Smiltynės perkėlos" keltai kartais negali pajudėti nuo krantinių, tenka kviestis vilkikus ir pagalbą. Beje, kartais viena vilkiko nepakanka, prireikia dviejų. Turint omenyje, kad viena vilkiko darbo valanda kainuoja apie 1000 Lt, susidaro nemažos išlaidos.

Julius Brukštus sakė, jog dar prieš ruošiantis statyti "Begos" pirsą buvo prašoma to nedaryti. "Kas klauso darbininko? Dabar panašios situacijos kartojasi kiekvienais metais. Kartais per dieną, kai būna ledų, tik du reisus padarai. Jeigu niekas nesikeis, mes taip vargsim žiemą ir toliau",- sakė kapitonas.

Pasak "Smiltynės perkėlos" direktoriaus, Naujųjų metų išvakarėse antrojoje perkėloje keltai padarė 7 papildomus reisus, buvo 200 mašinų perkelta papildomai. Sekmadienį buvo organizuotas dviejų keltų darbas, kad visi, praleidusieji savaitgalį Neringoje, būtų parplukdyti laiku ir nesugaištų daug laiko. Tačiau įvykus tokiam nutikimui visos bendrovės administracijos pastangos nuėjo veltui.

Beje, antrojoje perkėloje kelto laukiantieji žmonės tiek Smiltynėje, tiek Klaipėdoje buvo nukreipti į senąją perkėlą, kur jau nesilaikydami grafiko plaukė du mažieji keltai. Sekmadienį po 16 val. senojoje perkėloje tebuvo 19 mašinų, tad buvo galima išsiversti ir be didžiųjų keltų antrojoje perkėloje.