„Patriotiškumą skatinti tikrai reikia, bet labiau būčiau linkęs skatinti surengti talką, švarinti miestą“, - dalyvaudamas DELFI interneto konferencijoje sakė R. Mikaitis.

R. Mikaitis yra Liberalų sąjūdžio atstovas, mero rinkimuose jį parėmė socialdemokratai, „Vieningasis Kaunas“, Darbo partija, liberalcentristai ir partija „Jaunoji Lietuva“. Pasiteiravus, ar tokia koalicija neturėtų greitai subyrėti, meras konkrečios nuomonės neišsakė, tik svarstė, kad suderinti visų partnerių programas lengva nebus.

Šįmet suremontuos ne visas pagrindines gatves

Politikas taip pat aiškino ir apie planus remontuoti Kauno gatves, kurios garsėja kaip pačios blogiausios visoje Lietuvoje.

„Kauno keliai tikrai be konkurencijos yra prasčiausi tarp visų Lietuvos didmiesčių, mano nuomone, tai tiesioginė vietinės valdžios atsakomybė ir gėda. Prieš rinkimus buvo kalbama apie iš esmes kapitaliai remontuojamas Kauno gatves už 60 mln. Lt. Ar po rinkimų užteks ryžto šiuos pažadus efektyviai vykdyti?“ - teiravosi mero vienas iš skaitytojų.

Tačiau meras galėjo tik pažadėti, kad artimiausiu metu už europinius pinigus bus remontuojamos Juozapavičiaus, Parodos ir Petrausko gatvės, vėliau ruošiami dokumentai konkursams atnaujinti Karaliaus Mindaugo prospektą, Raudondvario plentą bei Jonavos gatvę, o kitais metais bus tęsiamas kitų pagrindinių Kauno gatvių remontas.

Skaitytojai teiravosi ir apie Laisvės alėjos atnaujinimo galimybes: „Laisvės alėja per buvusią konservatorių kadenciją galutinai pavirto „batų alėja“ ar „tuščių vitrinų alėja“. Kadaise garsėjusi vos ne visoje Europoje, dabar alėja tapo nykiausia Kauno vieta, po 18.00 val. kaip kapinėse, tik žiurkės ir valkatos katės laksto, nyku, baugu, o juk tai Kauno vizitinė kortelė“.

Vis tik mero nuomone, nors yra parengtas alėjos rekonstrukcijos planas, tačiau vien komunikacijų ir grindinio pakeitimas gyvybės Laisvės alėjai neįpūs.

„Reikia formuoti traukos centrus. Greitesniam Laisvės alėjos atgaivinimui pasitarnautų Dramos teatro atgaivinimas, Merkurijaus projekto įgyvendinimas. Į Laisvės alėją reikia žiūrėti plačiau, kaip į urbanistinę erdvę tarp Donelaičio ir Kęstučio gatvių. Neišnaudojami kiemai“, - svarstė R. Mikaitis.

Miestas turės vandens autobusus bei taksi?

Rimantas Mikaitis
Kalbėdamas apie būsimus darbus naujasis Kauno miesto vadovas nevengė dalyti pažadų. Pavyzdžiui, klausiamas, kodėl miestui stovint dviejų upių santakoje ir esant nemažai prieplaukų, šis potencialas visiškai neišnaudojamas, R. Mikaitis aiškino pats inicijavęs prieplaukos prie sporto arenos įrengimą, be to, svarstė, kad netolimoje ateityje Kaunas turės vandens autobusus ir taksi.

„Yra parengta ir laivybos galimybių studija iki hidroelektrinės, tikiu, kad netolimoje ateityje (gal net šią kadenciją) turėsime vandens autobusus ir taksi“, - aiškino R. Mikaitis.

Meras, be kita ko, atmetė bet kokią galimybę, kad Kauno arena galėtų būti laiku nepastatyta bei aiškino, jog po Kauno krepšinio arenos ateis eilė futbolo stadionui.

„Po arenos ateina eilė futbolo stadionui. Su Futbolo federacija svarstysim jų siūlymus ir reikalingas investicijas, kurių reikės tikrai mažiau nei užbaigti nacionaliniam stadionui Vilniuje. Esu įsitikinęs, kad Dariaus ir Girėno stadionas galų gale virs europinius standartus atitinkančius stadionu ir daugiau neteks raudonuoti prieš Europą“, - teigė R. Mikaitis.

Nelauks, kol prie Laisvės alėjos fontano išdygs Sosnovskio barščiai

Skaitytojai Kauno miesto mero teiravosi ir apie planus apginti Kauną nuo piktžolių, pavyzdžiui, Sosnovskio barščių.

„Ar numatoma Kaune naikinti Sosnovskio barščius? VIII fortas jau virto jų džiunglėmis, kadaise gražus Milikonių kalnas, nuo kurio atsiveria puiki panorama, taip pat virsta neįžengiamu sąžalynu. Dabar jie masiškai dygsta. Ar lauksit, kada jie „ateis" į miesto centrą?“, - klausė skaitytojas.

„Tikrai nelauksim, kol išdygs prie Laisvės alėjos fontano Sosnovskio barščiai. Duosim nurodymus komunalininkams, kad prižiūrėtų minėtas teritorijas“, - pažadėjo R. Mikaitis.