Štai kartu skridęs Marijus Velička savo paskyroje rašė:
„PRIORITY UNBOARDING - arba kai nori būti kietas prieš skrydžio palydoves. Šios dienos skrydžio metu, Wizz Air lėktuve, maršrutu Lvovas -Vilnius, kažkoks pilietis pasipiktino, kad jam nebuvo paaiškinti saugumo reikalavimai rusų kalba.
Skrydžio palydovės jam paaiškino, kad Wizz Air lėktuve skrydžio instrukcijos teikiamos anglų kalba, bei šiuo atveju papildomai lietuvių, kadangi skrydis į Vilnių.
Kadangi skrydžio palydovė mokėjo rusiškai, jam asmeniškai dar paaiškino rusiškai. Pilietis ir toliau piktinosi, ir dar necenzūriškai, o kodėl ne visiems ir neviešai.
Jo paprašė elgtis tinkamai - jis atsisakė. Jis paaiškino, kad žino savo teises, ir kad dabar visiems BUS.
Skrydžio palydovė suprato, kad susidūrė su tikru VIP klientu, ir atvykus į Vilnių užsakė jam PRIORITY UNBOARDING.
Mes visi kantriai palaukėm, kol tikras VIP išlips“.

Delfi susisiekus su M. Velička jis patvirtino, kad toks incidentas tikrai įvyko. Marijus sėdėjo lėktuvo priekyje, o siautėti pradėjęs keleivis – lėktuvo gale. Apie tai, kad kažkas vyksta, Marijus sako supratęs iš stiuardesių elgesio. Anot vyro, jos pradėjo vaikščioti pasipiktinusios ir susierzinusios. Vėliau M. Velička išgirdo, kad gale sėdintis keleivis atsisako segtis saugos diržą, kol instrukcijų stiuardesė viešai nepasakys ne tik anglų, lietuvių, bet ir rusų kalba.

Iš stiuardesių pokalbio M. Velička suprato, kad tik pagrasinus, jog bus iškviesta policija ir skrydis dėl tokio keleivio elgesio bus atidėtas, įniršęs vyras nurimo ir sutiko su saugumo reikalavimais. Tačiau lėktuvui pakilus vyras ir toliau tęsė atsikalbinėjimus, garsiai šūkavo, vėl klausė, kodėl saugumo instrukcijos viešai nebuvo pasakytos ir rusų kalba.

Lina Beišinė, Lietuvos oro uostų Komunikacijos projektų vadovė, Delfi sakė, kad orlaiviui nusileidus Vilniaus oro uoste keleivio jau laukė policijos ekipažas.