Tačiau, pabrėžia premjeras, pasirinktas sostinės prisistatymo užsienyje būdas yra vilniečių reikalas, o pati kampanijos idėja neperžengia nei moralės, neis tesės ribų.

„Aš nemanau, kad mes turėtume kalbėti apie cenzūros atsiradimą. Yra marketinginis planas, sostinė ir sostinės valdžia taip apsisprendė. Jie galvoja, kad tai bus vienas iš būdų galbūt Vilniumi sudominti šiuo atveju dviejų valstybių gyventojus (Vokietijos ir Didžiosios Britanijos, - ELTA)“, - LRT radijui sakė S. Skvernelis.

Premjero teigimu, Vyriausybė nesiryžtų inicijuoti panašios reklaminės kampanijos. Kartu ministras pirmininkas akcentavo, kad sostinės valdžiai vis dėlto reikėjo reklaminę kampanijos koncepciją derinti su būsimu popiežiaus vizitu Lietuvoje.

„Bet jei taip galvoja šio miesto valdantieji, o jie yra išrinkti vilniečių, tai tokią teisę turi“, - apibendrino premjeras.

S. Skvernelis taip pat sakė nemanantis, kad reklama, kurioje Vilnius vadinamas Europos G tašku, turėtų kelti asociacijų su sekso turizmu. Jo nuomone, šios reklamos pagrindinis tikslas yra atkreipti kitų šalių piliečių dėmesį.

„Ateitis parodys, koks bus rezultatas ar tikrai jis pasiekė tuos tikslus, kuriuos ši reklama suformavo“, - teigė S. Skvernelis.

Šią savaitę Didžiojoje Britanijoje ir Vokietijoje startuoja Vilniaus reklaminė kampanija, kurioje miestas pristatomas kaip „Europos G taškas“.

Reklaminė kampanija susilaukė nemažai kritikos. Vilniaus arkivyskupas Gintaras Grušas pareiškė, kad reklama stiprina Vilniaus, kaip sekso turizmo miesto, įvaizdį ir išnaudoja reklamai moters lytiškumą.

Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktorius Povilas Poderskis teigė, kad sostinę kaip „Europos G tašką“ vaizduojanti reklama yra geriausia kada nors sukurta reklama tarptautinei rinkai.