aA
Antradienio dieną iš Kylio į Klaipėdą plaukusiame kelte „Regina Seaways“ įvykęs variklio gedimas sugriovė ne vieno keliautojo planus. Įmonės atstovai neslepia, kad gali teko ieškoti nakvynės keliems keleiviams. Kai kurie keleiviai sakė, kad kilo panika, nes išgirdę pavojaus signalą ne iškart suprato, kas įvyko.
© DELFI / Rita Gečiūnaitė

Krantą vos pasiekusį keltą jau suskubo tikrinti ir tarnybos – tikimasi, kuo greičiau išaiškinti ir sutvarkyti gedimą. Keltu plaukė daugiausia Vokietijos piliečių. Kelios moterys pasakojo, kad kilo panika, jos labai išsigando išgirdusios pavojaus signalą nesuprato, kas įvyko. Buvo liepta apsirengti gelbėjimosi liemenes ir eiti iš kajučių į denį.

„Supanikavau, nes nesupratau, kas įvyko“, – neslepia garbaus amžiaus moteris.

Jai antrino ir dar kelios vyresnio amžiaus moterys, kurios pripažino, kad toks įvykis tikrai nemalonus. Laimei, situacija kelte buvo greitai suvaldyta. Į denį išprašytus keleivius įgula vaišino karšta arbata ir kava, tuo metu buvo itin vėjuota, lijo. Po maždaug 15-20 minučių keleiviams buvo leista grįžti į kajutes.

Keltu keliavo nemažai muzikantų iš Vokietijos, tad kol keltas dreifavo, muzikantai nusprendė veltui neleisti laiko ir ėmė groti.

„Puikiai praleidome laiką, – šypsojosi vokietis ir pridūrė, kad trumpalaikiai nemalonumai greitai pasimiršo. Kol keleiviai laukė, koks sprendimas bus priimtas, įgula apžiūrėjo laivą ir nusprendė, kad vieno variklio pajėgumo užteks parplukdyti keltą į Klaipėdą.

Keliems žmonėms ši kelionė sukėlė ne itin malonią situaciją – parplaukus į Klaipėdos uostą jie neturėjo, kur apsistoti nakčiai.

Įmonės „DFDS“ atstovas Vaidas Klumbys sako, kad koreguoti kelionių planus tenka ne tik jau grįžusiems keleiviams, bet ir planavusiems artimiausias keliones šiuo keltu.

„Šiuo metu tikrai negaliu pasakyti, kiek laiko sutriks reisai. Iš pat ryto bus tikrinamas variklis, siekiama kuo greičiau nustatyti, dėl ko įvyko gedimas“, – sako V. Klumbys.

Įmonės „DFDS“ AS Lietuvos filialas vadovas Jonas Nazarovas sako kad kilus pavojui skubiai buvo imtasi veiksmų, kad nepasklistų pavojingos dujos. Lokalizavus gaisra buvo apžiūrėtas antrasis variklis, tuomet nuspręsta keleivių neperkelti į kitą laivą, o plaukti į Klaipėdą keltu, varomu vieno variklio.

DELFI primena, kad antradienį 13.40 val. Karinių jūrų pajėgų Jūrų gelbėjimo koordinavimo centras gavo pranešimą, kad Rusijos išskirtinėje ekonominėje zonoje kelto „Regina Seaways“ mašinų skyriuje įvyko sprogimas, kelte kilo gaisras. Apie gelbėjimo operaciją pranešė ir Lietuva, ir Rusija.

Keltu plaukė 294 keleiviai ir 42 įgulos nariai. Dauguma keleivių – užsieniečiai, tad po įvykio gedimo pasekmėmis ir koks likimas laukia keleivių aktyviai domėjosi net kelios ambasados.
Po gedimo variklio skyriuje buvo jaučiama vibracija ir pasirodė dūmai. Keltu plaukę keleiviai sakė, kad dūmų jie nematė, tačiau būdami denyje jautė dūmų kvapą.

Klaipėdos uosto vartus keltas „Regina Seaways“ kirto 21.30 val.
DELFI taip pat primena, kad prieš 8 metus taip pat iš Kylio į Klaipėdą plaukusiame kompanijos „DFDS Lisco“ kelte „Lisco Gloria“ kilus gaisrui nesunkiai nukentėjo 28 keleiviai, tarp jų 6 lietuviai. Dauguma jų apsinuodijo smalkėmis.

Tuomet 249 kelto keleiviai bei įgulos nariai buvo evakuoti į netoliesę buvusį Vokietijos keltą „Deutschland“ ir parplukdyti atgal į Kylio uostą.

Incidentas įvyko praėjus vos kelioms dienoms po to, kai Baltijos jūroje paminėtos 24-osios kelto „Estonia“ tragedijos metinės. 1994 m. rugsėjo 29-ąją Baltijos jūroje nuskendus keltui „Estonia“ žuvo 852 žmonės.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Ar tikrai emigrantai kraunasi lagaminus? Skambina ir studentai, ir pensininkai (432)

Į kurią pusę labiau krypsta lietuvių akys: į Londoną ar į Lietuvą? Grįžtančių tikrai yra,...

Dėl milijonų peržiūrėto seksualaus Tomo Bagdonavičiaus vaizdo klipo pasipylė grasinimai ir iširo šeima (128)

Londone ilgus metus dainavęs ir didesnio populiarumo sulaukęs po to kai prakalbo apie savo...

Gydytoja Cikanavičiūtė apie riebalus: papasakojo viską, kas jums nutylima (47)

Riebalai – viena pagrindinių maistinių medžiagų, pastaruoju metu kelianti daug diskusijų ir...

Orai: be skėčio neapsieisime

Šią savaitę mūsų laukia nemalonios orų permainos, atkeliaus lietūs, įsisiautės vėtros, kris...

Skandalu virtusi reforma varo į neviltį: mokiniai rado, kur gauti maisto – šluoja viską valgyklos visai ištuštėjo (631)

Netyla diskusijos ir skandalai dėl pasikeitusių reikalavimų mokyklų valgyklų patiekalams. Kol...

Po penkerių metų pertraukos F-1 lenktynes laimėjo Raikkonenas kova dėl titulo tęsiasi (4)

Ostine, JAV, sekmadienį vykusiose F-1 lenktynėse pergalę po itin ilgos pertraukos iškovojo...

Gyvenimo audrų nublokšti gyvena sąvartyne: trijų kambarių „buveinė“ saugo liūdnas paslaptis (182)

Pokalbio pradžioje 63 metų buvusi kaunietė Nijolė tikino, kad Jonavos sąvartyne gyvena nuo 2012...

„Tinginių“ uogos: miestiečių pora įsitikino, kad ne viskas paprasta, bet ūkio nemeta (13)

Užkietėjęs miestietis su sutuoktine susigundė vadinamomis „tinginių“ uogomis ir ėmė...

Kodėl prieš einant miegoti visada reikia užsidaryti miegamojo duris? (14)

Prieš miegą mes visi išsivalome dantis, nusiprausiame veidą ir apsirengiame patogią pižamą...

5 elementų teorija – kokia stichija jus valdo? (4)

Penkių asmenybės tipų arba elementų teorija paplito Kinijoje prieš 2000 metų – manyta, kad...