Jis pasakojo, kad situacija tokia, jog nusipirko kelionę į Egiptą per ilgąjį savaitgalį.

„Nutarėme vykti nedarbo dienoms, grįžti lapkričio 2 d. ir viskas kainavo tikrai nepigiai. Už keturias dienas – 1800 eurų. Likus dviem savaitėms mums iš pradžių parašė, o paskui aš paskambinau, nes sužinojau, kad mes niekur nevyksime arba turime primokėti ir vykti kitą dieną. Paprašius paaiškinti, kodėl, buvo atsakyta, kad tiesiog nevykdys to skrydžio.

Taigi, grįžimo diena būtų jau darbo diena, tektų viską koreguoti, todėl ta situacija tikrai buvo labai nemaloni. Norėjome pailsėti, švęsti mano gimtadienį, bet iš darbų tada visiems reikia atsiprašinėti. To padaryti tikrai neturėjome galimybės“, – piktinosi vyras.

Paklaustas, ar jam buvo paaiškinta, kodėl taip įvyko, vyras sakė teturintis vienintelę versiją.

„Aš net neįsivaizduoju – mano variantas, kad kažkam prireikė vietos. Labai keista, kad galėjo taip paprastai atšaukti, mat vietų į jį jau anksčiausiai nebuvo, o kur tada dingsta kiti keleiviai?

Dabar jau niekur nevažiuosime ir nors pridėti būtų reikėję tik 60 eurų, bet mano darbo diena po mažųjų atsotogų kainuoja apie 300 eurų, tai patirčiau didelių nuostolių. Taip pat su manimi važiuojančiam žmogui, pradėjusiam dirbti naujame darbe, būtų nepatogu keisti planus, prašyti atidirbti už tą dieną“, – paaiškino vyras.

Vis dėlto vėliau pašnekovas papildė, kad nusprendė vykti, nes jau už viską buvo užmokėta, bet jam keista, kad jis neturėjo jokio kito pasirinkimo: arba sutikti, arba likti be kelionės.

„Delfi“ paprašė pakomentuoti „Tez tour“ atstovus, kas nutiko ir kodėl skrydis buvo atidėtas. Viešųjų ryšių ir rinkodaros skyriaus atstovė Inga Aukštuolytė nurodė, kad kelionių kryptis ir datas koreguoja vis dar esanti neapibrėžta turizmo situacija tiek Lietuvoje, tiek visame pasaulyje.

„Todėl nuolatos vertiname klientų poreikius ir pagal tai koreguojame skrydžių programą. Visuomet stengiamės rasti geriausią klientui sprendimą tiek renkantis kelionės kryptį, tiek ir įvykus nenumatytiems atvejams ją atšaukiant. Apie kelionių pokyčius klientus ir keliones parduodančius partnerius siekiame informuoti kuo anksčiau.

Šiam keliautojui spalio 14 d. pranešėme, kad lapkričio 2 d. numatytas skrydis į Šarm aš Šeichą nebus vykdomas, jam pasiūlėme grįžimo datą perkelti į kitą dieną arba grąžinti už kelionę sumokėtus pinigus. Klientas sutiko pakeisti kelionės datą. Dar kartą labai atsiprašome kliento už sukeltus nepatogumus“, – nurodė ji.

Papildyta kliento komentaru dėl sutikimo galiausiai skristi:

„Taip išėjo, kad jie be mano sutikimo rezervavo man vietą vėlesniame skrydyje ir pasiūlė dar pagalvoti. Aš dar svarsčiau atsisakyti ir neskubėjau su atsakymu. Vadinasi, žmogus neturi pasirinkimo, sumokėjai pinigus už vieną datą, bet tau ją gali pakoreguoti. Nesuprantu, kur dingo tas ankstesnis lėktuvas su visais kitais keleiviais?“, – klausė jis.

Ragina sekti informacija dėl kovido

„Delfi“ primena, kad šiuo metų naujų susirgimų koronaviruso infekcija skaičius Egipte yra mažesnis nei Lietuvoje, bet keliautojams patariama sekti informaciją, mat pandeminė situacija dažnai keičiasi.

Užsienio reikalų ministerija (URM) informuoja, kad visi į Egiptą atvykstantieji (užsieniečiai ir egiptiečiai) privalo pateikti neigiamą PCR (COVID-19) testo rezultatą patvirtinantį sertifikatą (anglų arba arabų k.), turintį QR kodą. Sertifikatai, neturintys QR kodo, nepripažįstami. PCR testas privalo būti atliktas ne anksčiau kaip prieš 72 val. (3 paras) iki atvykimo į Egiptą. Išimtis taikoma vaikams iki 6 m. amžiaus. Atkreipiame dėmesį, kad 72 val. skaičiuojamos nuo mėginio paėmimo, o ne nuo PCR (COVID-19) testo rezultato paskelbimo datos.

Egiptas

Taip pat nurodoma, kad atvykstantiems į Egiptą iš šalių, kurios per paskutines 14 dienų nelaikomos paveiktomis koronaviruso mutacijų, ir turintiems baigtą vakcinavimo procesą patvirtinantį sertifikatą (privalomas QR kodas) testo rezultatų pateikti nereikalaujama. Patartina tokį vakcinuoto asmens sertifikatą turėti atspausdintą su išdavusios medicinos įstaigos antspaudu.

Priėmusiems sprendimą vykti poilsinėms kelionėms į Sinajaus pusiasalio ar Raudonosios jūros kurortus, turistai PCR (COVID-19) testus gali atlikti šių miestų tarptautiniuose oro uostuose: Hurghadoje ir Marsa Alame (Raudonosios jūros kurortai) bei Sharm El-Sheikh ir Taba (Sinajaus pusiasalio kurortai). Skelbiama, kad PCR (COVID-19) testo kaina oro uoste kainuoja 30 JAV dolerių.

„Atkreipiame dėmesį, kad testo reikia laukti apie 2-3 dienas, tuo metu turistai neišleidžiami iš viešbučio kambarių. Jei testas neigiamas, leidžiama laisvai judėti, tačiau, esant teigiamam testo rezultatui, turistai iš viešbučių kambarių niekur neišleidžiami. Po 7-10 dienų atliekamas pakartotinis testas (kainuoja apie 130 JAV dolerių). Turistai neišleidžiami iš viešbučių kambarių tol, kol gaunamas neigiamas PCR (COVID-19) testo rezultatas. Be to, išbuvus viešbutyje daugiau nei planuota 7-10 dienų, kitų naktų įkainiai, kaip taisyklė, ženkliai padidėja, todėl rekomenduojame būti pasirengusiems papildomoms išlaidoms.

Egipte esantiems Lietuvos Respublikos piliečiams rekomenduojama sekti vietinės valdžios pranešimus, nes, keičiantis epidemiologinei situacijai, Vyriausybė gali bet kada įvesti griežtesnes priemones“, – teigiama ministerijos rekomendacijose.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (246)